vytisknout velikost písma DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

Spoločnosť DMC predstavila novú úpravu legendárneho Mercedes-Benz triedy G. Novinka samozrejme vychádza z prevedení G 63 AMG, pričom zmeny sú klasické. Vo veľkom sa pridával karbón, nechýbajú nové kolesá, iné brzdy a vyšší výkon motora.

DMC Zeus dostal širšie blatníky, vďaka ktorým auto pribralo na šírku štyri centimetre vpredu a tri centimetre vzadu. Iný je tiež predný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo, maska chladiča alebo kapota. Všetko je karbónové, takže by mal byť Zeus v porovnaní s bežnou triedou G trochu ľahší. Na auto potom môžete nasadiť nové kolesá. Na výber je viac designov, pričom veľkosť končí na rozmere 24 palcov.

Myslelo sa aj na techniku samotnú, takže motor posilnil na 647 kW (880 k). Nový je tiež výfuk, úprav sa dočkalo aj odpruženie alebo brzdy. Keď sa vám automobil páči, nemali by ste príliš sa svojou dopytom otáľať. V pláne je údajne výroba iba desiatich kusov.

zeus_5.jpgzeus_2.jpgzeus_3.jpgzeus_4.jpgzeus_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY