vytisknout velikost písma DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

Spoločnosť DMC predstavila novú úpravu legendárneho Mercedes-Benz triedy G. Novinka samozrejme vychádza z prevedení G 63 AMG, pričom zmeny sú klasické. Vo veľkom sa pridával karbón, nechýbajú nové kolesá, iné brzdy a vyšší výkon motora.

DMC Zeus dostal širšie blatníky, vďaka ktorým auto pribralo na šírku štyri centimetre vpredu a tri centimetre vzadu. Iný je tiež predný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo, maska chladiča alebo kapota. Všetko je karbónové, takže by mal byť Zeus v porovnaní s bežnou triedou G trochu ľahší. Na auto potom môžete nasadiť nové kolesá. Na výber je viac designov, pričom veľkosť končí na rozmere 24 palcov.

Myslelo sa aj na techniku samotnú, takže motor posilnil na 647 kW (880 k). Nový je tiež výfuk, úprav sa dočkalo aj odpruženie alebo brzdy. Keď sa vám automobil páči, nemali by ste príliš sa svojou dopytom otáľať. V pláne je údajne výroba iba desiatich kusov.

zeus_5.jpgzeus_2.jpgzeus_3.jpgzeus_4.jpgzeus_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY