vytisknout velikost písma DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

DMC Zeus: Mercedes-Benz triedy G dostal karbón a 880 koní

Spoločnosť DMC predstavila novú úpravu legendárneho Mercedes-Benz triedy G. Novinka samozrejme vychádza z prevedení G 63 AMG, pričom zmeny sú klasické. Vo veľkom sa pridával karbón, nechýbajú nové kolesá, iné brzdy a vyšší výkon motora.

DMC Zeus dostal širšie blatníky, vďaka ktorým auto pribralo na šírku štyri centimetre vpredu a tri centimetre vzadu. Iný je tiež predný nárazník, z ktorého toho veľa nezostalo, maska chladiča alebo kapota. Všetko je karbónové, takže by mal byť Zeus v porovnaní s bežnou triedou G trochu ľahší. Na auto potom môžete nasadiť nové kolesá. Na výber je viac designov, pričom veľkosť končí na rozmere 24 palcov.

Myslelo sa aj na techniku samotnú, takže motor posilnil na 647 kW (880 k). Nový je tiež výfuk, úprav sa dočkalo aj odpruženie alebo brzdy. Keď sa vám automobil páči, nemali by ste príliš sa svojou dopytom otáľať. V pláne je údajne výroba iba desiatich kusov.

zeus_5.jpgzeus_2.jpgzeus_3.jpgzeus_4.jpgzeus_1.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY