vytisknout velikost písma Dizajnér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kópiou Flying Spur

Dizajnér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kópiou Flying Spur

Keď sme pripravovali článok o novom koncepte Lincoln Continental, nemohli sme si nevšimnúť podobnosť s limuzínou Bentley Flying Spur. Bez povšimnutia to nezostalo ani pri automobilke Bentley, ktorej šéf dizajnu Luc Donckerwolke sa do Lincolnu hneď oprel.

36814320-1.jpgBentley-Flying_Spur_2014_1600x1200_wallpaper_5a.jpg
Koncept nového Lincolnu Continental skutočne nesie radu rovnakých rysov ako Bentley Flying Spur

Luc Donckerwolke podľa stránok Car Design News na svojom facebookovom profile napísal, že by pokojne auto pomenoval ako Flying Spur Concept a nechal mu štyri guľaté predné svetlá.

Pod to iný dizajnér napísal komentár: "Mal som za to, že sa toto robí len v Číne. No nič, aspoň tu konečne máme Bentley pre masy..."

Donckerwolke tiež podpichol dizajnéra značky Lincoln Dávida Woodhouse, keď mu na jeho Facebook napísal: "Chcete rovno poslať formy a dokumentáciu?" Tento komentár bol síce rýchlo zmazaný, ale médiám už neunikol.

Donckerwolke potom oficiálne vyhlásil, že je takéto správanie automobilky neprípustné a že to robí zlé meno profesionálnemu designu. S tým súhlasil aj dizajnér exteriérov Bentley Sangyup Lee, keď označil počínanie Lincolnu za vtip a zároveň poľutoval, že sa tak legendárna značka zníži na kopírovanie iného dizajnu.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY