vytisknout velikost písma Divízia Renaultsport skutočne pripravuje ostré SUV

Divízia Renaultsport skutočne pripravuje ostré SUV

Už sa o tom hovorilo skôr, ale tentoraz je to prakticky isté. Divízia Renaultsport, ktorá pripravuje ostré produkty automobilky Renault, rozšíri svoje pôsobenie aj medzi SUV. Posvätil to priamo šéf Renault Carlos Ghosn, ktorý povedal, že chce širšiu a univerzálnejšiu modelovú radu divízie RS.

Prvým ostrým SUV by mal byť faceliftovaný Renault Captur. Pod kapotu sa dostane technika z pripravovaného Renaultu Mégane RS, teda pravdepodobne preladená tisícšesťstovka, prípadne tisícosemstovka, ktorú údajne vyvíja automobilka Renault pre športové kupé Alpine.

Na rozdiel od Méganu by mal práve Captur RS dostať automatickú prevodovku a bude aj s pohonom všetkých kolies. Dôležité ale je, aby bol sériový základ od Renaultu natoľko dobrý, že si logo RS zaslúži. Avšak dopyt po športovo poňatých SUV rastie a Renaultu sa tým ponúka príležitosť.

SUV ale nie je jediný segment, kam divízia Renaultsport mieri. Podieľa sa aj na prípravách športového kupé znovuzrodenej značky Alpine. Výsledok by sme mali vidieť už počas závodu na 24 h Le Mans, kde mieni Renault nové kupé s pohonom zadných kolies predstaviť.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY