vytisknout velikost písma Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ešte raz sa v krátkom slede pozrieme na automobilku Peugeot. Tá totiž spolu s programom pre autosalón v Ženeve zverejnila aj podrobnosti týkajúce sa modelu 308 SW a pomerne bohatú fotogalériu, o ktorú sa samozrejme nemôžeme nepodeliť.

Peugeot 308 SW stojí na platforme EMP2. Na rozdiel od hatchbacku má rázvor predĺžený o jedenásť centimetrov, zadná lavica sa posunula o 29 mm dozadu a zadný previs narástol oproti hatchbacku o 22 cm. Celkovo meria francúzské kombi 4585 mm na dĺžku, 1804 mm na šírku a 1471 mm na výšku.

Údajom pre túto kategóriu najdôležitejším je určite objem batožinového priestoru. Ten robí podľa metódy VDA 610 litrov, pričom 556 litrov je nad podlahou batožinového priestoru a 54 litrov ponúka priehradky pod podlahou. Ak je v aute prítomné rezervné dojazdové koleso, zmenší sa objem týchto ďalších priehradok na 47 litrov. Po sklopení operadiel sa môžete dostať celkovo až na 1660 litrov (ak budeme počítať opäť aj priestory pod dnom a v aute nebude rezerva).

Ponuka motorizácií bude obsahovať benzínové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, vrátane novej trojvalcovej jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budú začínať na 92 koní, maximum pre vznetovu časť ponuky má hodnotu 150 k. Hneď trojica štvorvalcov ponesie názov BlueHDi, čo znamená prítomnosť systému SCR a splnené limity normy Euro6. Ide o motory 1.6 BlueHDi vo verziách 100 a 120 k a vrcholný dvojliter.

308_sw_01.jpg308_sw_02.jpg308_sw_03.jpg308_sw_05.jpg308_sw_04.jpg308_sw_06.jpg308_sw_07.jpg308_sw_08.jpg308_sw_09.jpg308_sw_10.jpg308_sw_11.jpg308_sw_12.jpg308_sw_13.jpg308_sw_14.jpg308_sw_15.jpg308_sw_16.jpg308_sw_17.jpg308_sw_18.jpg308_sw_19.jpg308_sw_20.jpg308_sw_21.jpg308_sw_22.jpg308_sw_23.jpg308_sw_24.jpg308_sw_25.jpg308_sw_26.jpg308_sw_27.jpg308_sw_28.jpg308_sw_29.jpg308_sw_30.jpg308_sw_31.jpg308_sw_32.jpg308_sw_33.jpg308_sw_34.jpg308_sw_35.jpg308_sw_36.jpg308_sw_37.jpg308_sw_38.jpg308_sw_39.jpg308_sw_40.jpg308_sw_41.jpg308_sw_42.jpg308_sw_43.jpg308_sw_44.jpg308_sw_45.jpg308_sw_46.jpg308_sw_47.jpg308_sw_48.jpg308_sw_49.jpg308_sw_50.jpg308_sw_51.jpg308_sw_52.jpg308_sw_53.jpg308_sw_54.jpg308_sw_55.jpg308_sw_56.jpg 
Foto: Peugeot
 

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY