vytisknout velikost písma Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ešte raz sa v krátkom slede pozrieme na automobilku Peugeot. Tá totiž spolu s programom pre autosalón v Ženeve zverejnila aj podrobnosti týkajúce sa modelu 308 SW a pomerne bohatú fotogalériu, o ktorú sa samozrejme nemôžeme nepodeliť.

Peugeot 308 SW stojí na platforme EMP2. Na rozdiel od hatchbacku má rázvor predĺžený o jedenásť centimetrov, zadná lavica sa posunula o 29 mm dozadu a zadný previs narástol oproti hatchbacku o 22 cm. Celkovo meria francúzské kombi 4585 mm na dĺžku, 1804 mm na šírku a 1471 mm na výšku.

Údajom pre túto kategóriu najdôležitejším je určite objem batožinového priestoru. Ten robí podľa metódy VDA 610 litrov, pričom 556 litrov je nad podlahou batožinového priestoru a 54 litrov ponúka priehradky pod podlahou. Ak je v aute prítomné rezervné dojazdové koleso, zmenší sa objem týchto ďalších priehradok na 47 litrov. Po sklopení operadiel sa môžete dostať celkovo až na 1660 litrov (ak budeme počítať opäť aj priestory pod dnom a v aute nebude rezerva).

Ponuka motorizácií bude obsahovať benzínové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, vrátane novej trojvalcovej jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budú začínať na 92 koní, maximum pre vznetovu časť ponuky má hodnotu 150 k. Hneď trojica štvorvalcov ponesie názov BlueHDi, čo znamená prítomnosť systému SCR a splnené limity normy Euro6. Ide o motory 1.6 BlueHDi vo verziách 100 a 120 k a vrcholný dvojliter.

308_sw_01.jpg308_sw_02.jpg308_sw_03.jpg308_sw_05.jpg308_sw_04.jpg308_sw_06.jpg308_sw_07.jpg308_sw_08.jpg308_sw_09.jpg308_sw_10.jpg308_sw_11.jpg308_sw_12.jpg308_sw_13.jpg308_sw_14.jpg308_sw_15.jpg308_sw_16.jpg308_sw_17.jpg308_sw_18.jpg308_sw_19.jpg308_sw_20.jpg308_sw_21.jpg308_sw_22.jpg308_sw_23.jpg308_sw_24.jpg308_sw_25.jpg308_sw_26.jpg308_sw_27.jpg308_sw_28.jpg308_sw_29.jpg308_sw_30.jpg308_sw_31.jpg308_sw_32.jpg308_sw_33.jpg308_sw_34.jpg308_sw_35.jpg308_sw_36.jpg308_sw_37.jpg308_sw_38.jpg308_sw_39.jpg308_sw_40.jpg308_sw_41.jpg308_sw_42.jpg308_sw_43.jpg308_sw_44.jpg308_sw_45.jpg308_sw_46.jpg308_sw_47.jpg308_sw_48.jpg308_sw_49.jpg308_sw_50.jpg308_sw_51.jpg308_sw_52.jpg308_sw_53.jpg308_sw_54.jpg308_sw_55.jpg308_sw_56.jpg 
Foto: Peugeot
 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY