vytisknout velikost písma Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ešte raz sa v krátkom slede pozrieme na automobilku Peugeot. Tá totiž spolu s programom pre autosalón v Ženeve zverejnila aj podrobnosti týkajúce sa modelu 308 SW a pomerne bohatú fotogalériu, o ktorú sa samozrejme nemôžeme nepodeliť.

Peugeot 308 SW stojí na platforme EMP2. Na rozdiel od hatchbacku má rázvor predĺžený o jedenásť centimetrov, zadná lavica sa posunula o 29 mm dozadu a zadný previs narástol oproti hatchbacku o 22 cm. Celkovo meria francúzské kombi 4585 mm na dĺžku, 1804 mm na šírku a 1471 mm na výšku.

Údajom pre túto kategóriu najdôležitejším je určite objem batožinového priestoru. Ten robí podľa metódy VDA 610 litrov, pričom 556 litrov je nad podlahou batožinového priestoru a 54 litrov ponúka priehradky pod podlahou. Ak je v aute prítomné rezervné dojazdové koleso, zmenší sa objem týchto ďalších priehradok na 47 litrov. Po sklopení operadiel sa môžete dostať celkovo až na 1660 litrov (ak budeme počítať opäť aj priestory pod dnom a v aute nebude rezerva).

Ponuka motorizácií bude obsahovať benzínové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, vrátane novej trojvalcovej jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budú začínať na 92 koní, maximum pre vznetovu časť ponuky má hodnotu 150 k. Hneď trojica štvorvalcov ponesie názov BlueHDi, čo znamená prítomnosť systému SCR a splnené limity normy Euro6. Ide o motory 1.6 BlueHDi vo verziách 100 a 120 k a vrcholný dvojliter.

308_sw_01.jpg308_sw_02.jpg308_sw_03.jpg308_sw_05.jpg308_sw_04.jpg308_sw_06.jpg308_sw_07.jpg308_sw_08.jpg308_sw_09.jpg308_sw_10.jpg308_sw_11.jpg308_sw_12.jpg308_sw_13.jpg308_sw_14.jpg308_sw_15.jpg308_sw_16.jpg308_sw_17.jpg308_sw_18.jpg308_sw_19.jpg308_sw_20.jpg308_sw_21.jpg308_sw_22.jpg308_sw_23.jpg308_sw_24.jpg308_sw_25.jpg308_sw_26.jpg308_sw_27.jpg308_sw_28.jpg308_sw_29.jpg308_sw_30.jpg308_sw_31.jpg308_sw_32.jpg308_sw_33.jpg308_sw_34.jpg308_sw_35.jpg308_sw_36.jpg308_sw_37.jpg308_sw_38.jpg308_sw_39.jpg308_sw_40.jpg308_sw_41.jpg308_sw_42.jpg308_sw_43.jpg308_sw_44.jpg308_sw_45.jpg308_sw_46.jpg308_sw_47.jpg308_sw_48.jpg308_sw_49.jpg308_sw_50.jpg308_sw_51.jpg308_sw_52.jpg308_sw_53.jpg308_sw_54.jpg308_sw_55.jpg308_sw_56.jpg 
Foto: Peugeot
 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY