vytisknout velikost písma Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Detailná prehliadka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ešte raz sa v krátkom slede pozrieme na automobilku Peugeot. Tá totiž spolu s programom pre autosalón v Ženeve zverejnila aj podrobnosti týkajúce sa modelu 308 SW a pomerne bohatú fotogalériu, o ktorú sa samozrejme nemôžeme nepodeliť.

Peugeot 308 SW stojí na platforme EMP2. Na rozdiel od hatchbacku má rázvor predĺžený o jedenásť centimetrov, zadná lavica sa posunula o 29 mm dozadu a zadný previs narástol oproti hatchbacku o 22 cm. Celkovo meria francúzské kombi 4585 mm na dĺžku, 1804 mm na šírku a 1471 mm na výšku.

Údajom pre túto kategóriu najdôležitejším je určite objem batožinového priestoru. Ten robí podľa metódy VDA 610 litrov, pričom 556 litrov je nad podlahou batožinového priestoru a 54 litrov ponúka priehradky pod podlahou. Ak je v aute prítomné rezervné dojazdové koleso, zmenší sa objem týchto ďalších priehradok na 47 litrov. Po sklopení operadiel sa môžete dostať celkovo až na 1660 litrov (ak budeme počítať opäť aj priestory pod dnom a v aute nebude rezerva).

Ponuka motorizácií bude obsahovať benzínové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, vrátane novej trojvalcovej jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budú začínať na 92 koní, maximum pre vznetovu časť ponuky má hodnotu 150 k. Hneď trojica štvorvalcov ponesie názov BlueHDi, čo znamená prítomnosť systému SCR a splnené limity normy Euro6. Ide o motory 1.6 BlueHDi vo verziách 100 a 120 k a vrcholný dvojliter.

308_sw_01.jpg308_sw_02.jpg308_sw_03.jpg308_sw_05.jpg308_sw_04.jpg308_sw_06.jpg308_sw_07.jpg308_sw_08.jpg308_sw_09.jpg308_sw_10.jpg308_sw_11.jpg308_sw_12.jpg308_sw_13.jpg308_sw_14.jpg308_sw_15.jpg308_sw_16.jpg308_sw_17.jpg308_sw_18.jpg308_sw_19.jpg308_sw_20.jpg308_sw_21.jpg308_sw_22.jpg308_sw_23.jpg308_sw_24.jpg308_sw_25.jpg308_sw_26.jpg308_sw_27.jpg308_sw_28.jpg308_sw_29.jpg308_sw_30.jpg308_sw_31.jpg308_sw_32.jpg308_sw_33.jpg308_sw_34.jpg308_sw_35.jpg308_sw_36.jpg308_sw_37.jpg308_sw_38.jpg308_sw_39.jpg308_sw_40.jpg308_sw_41.jpg308_sw_42.jpg308_sw_43.jpg308_sw_44.jpg308_sw_45.jpg308_sw_46.jpg308_sw_47.jpg308_sw_48.jpg308_sw_49.jpg308_sw_50.jpg308_sw_51.jpg308_sw_52.jpg308_sw_53.jpg308_sw_54.jpg308_sw_55.jpg308_sw_56.jpg 
Foto: Peugeot
 

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY