vytisknout velikost písma Desať vozidiel Toyota i-Road mieri do bežnej prevádzky

Koncept mestskej elektrickej trojkolky Toyota i-Road sa v Európe prvýkrát ukázal minulý rok na ženevskom autosalóne. Vozítko meria 2350 mm na dĺžku, 850 mm na šírku a 1445 mm na výšku. Rázvor činí 1700 mm a o pohon sa starajú dva elektromotory s výkonom 2 kW.

Toyota i-Road možno pôsobí trochu smiešne, ale automobilka to s touto trojkolkou myslí úplne vážne. V pondelok (teda 24. marca) štartujú testy v bežnej prevádzke, kam zamieri desať exemplárov. Tie dostane k dispozícii dokopy dvadsať ľudí. Skupina je zložená ako z bežnej verejnosti, tak aj z rôznych expertov. Toyota chce získať od týchto ľudí ich skúsenosti, pocity z jazdy, spokojnosť a názory na použitie v mestských oblastiach.

Prvým mestom, kde budú môcť okoloidúci vidieť i-Road v praxi, je podľa očakávania Tokio. Testovanie bude prebiehať do začiatku júna..

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY