vytisknout velikost písma Desať najlepších interiérov podľa WardsAuto. Uspel Golf aj Rolls-Royce

Desať najlepších interiérov podľa WardsAuto. Uspel Golf aj Rolls-Royce

WardsAuto vyhlasuje každoročne touto dobou desať najlepších interiérov, z ktorých sa vyberie celkový víťaz. Nie inak tomu je aj tento rok. Tentoraz je však zoznam finalistov veľmi pestrý. Nájdeme v ňom všetko od Volkswagenu alebo automobilky Kia, cez veľké SUV, až po luxusné Rolls-Royce Wraith. Víťaz si prevezme cenu 21. mája počas WardsAuto Interiors Conference.

Osemčlenná porota vyberala počas dvoch mesiacov z pôvodného počtu 41 kandidátov. Aby bol do výberu zaradený konkrétny automobil, musí ísť o úplnú novinku alebo aspoň o model, ktorý prešiel modernizáciou. Hodnotí sa ergonómia, materiály, komfort, dizajn alebo bezpečnosť.

Minulý rok v rovnakej ankete zabodovali ázijské značky, ktoré z vybranej desiatky obsadili sedem priečok. Porotu nakoniec najviac zaujala Acura RDX.

Ward´s 10 Best Interiors 2014

GMC Sierra Denali
Hyundai Equus Ultimate
Chevrolet Corvette Stingray
Chrysler 200C
Jeep Cherokee Limited
Kia Soul+
Mazda 3
Mercedes-Benz S550
Rolls-Royce Wraith
Volkswagen Golf GTI
 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY