vytisknout velikost písma Datsun a Swift majú za sebou nárazový test s výsledkom 0 hviezd

Datsun a Swift majú za sebou nárazový test s výsledkom 0 hviezd

Indické Suzuki Swift a znovuzrodená automobilka Datsun prezentovaná modelom Go majú za sebou nárazové testy usporiadané pod taktovkou Global NCAP. Autá boli vyslané proti bariére podľa bežných štandardov, teda v rýchlosti 64 km/h s presadením 40%. Výsledok si ani jeden model za rámček nedá. Dôvod je veľmi prostý, pretože ani Maruti Swift, ani Datsun Go vo svojich výsledkoch nemajú zapísanú žiadnu hviezdu. 

Zaujímavá situácia je predovšetkým v Maruti Swift. Testom prešli dva exempláre. Obaja síce pochádza z indickej produkcie, jeden ale bol určený pre indický trh, druhým bola verzia exportovaná na juhoamerické trhy. Rozdiel je v tom, že indickí zákazníci nemajú v základnej výbave ABS a hlavne airbagy. 

Nie je preto žiadne prekvapenie, že indický Swift dostal nula hviezd, zatiaľ čo ten juhoamerický dostal hviezdy tri. Aj tak má tento test ešte jeden zaujímavý rozmer. Euro NCAP otestovalo Swift vyrobený v Maďarsku s päťhviezdičkovým výsledkom. Dôvodom nie sú len airbagy, ale oveľa odolnejšie karosérie európskej verzie. 

Datsun Go potom proste a jednoducho prepadol, čo najlepšie dokumentuje priložené video.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY