vytisknout velikost písma Ďalšie oplastované kombi na scéne. Citroën predstavil C5 Crosstourer

Ďalšie oplastované kombi na scéne. Citroën predstavil C5 Crosstourer

Začalo to Outbackom alebo Allroadom od Audi. Kategória laminovaných kombíkov si rýchlo našla svojich priaznivcov, takže nie je prekvapením, že sa tiež postupne rozšírila ponuka. Nie je to tak dávno, čo sa zapojil napríklad Volkswagen s Passatom Alltrack, spomenúť môžeme určite tiež Superb s paketom Outdoor alebo Insigniu CountryTourer. Najnovší príspevok nachystal Citroën, ktorý poupravil aktuálne kombi odvodené od C5.

Je to trochu paradox, ale najdôležitejší u týchto kombíkov je dizajn. Citroën ho vylepšil úplne tradičným spôsobom. C5 dostal hliníkový plech pod obidva nárazníky, okolo blatníkov plastové lemy, na strechu lyžiny a k tomu zvýšené nastavenie systému Hydractive. Naviac má šofér presne 15 mm, avšak len do rýchlosti 70 km/h.

Pre výlety mimo cestu ale C5 nemôže použiť pohon všetkých kolies. Zlepšiť trakciu má elektronický pomocník s názvom Intelligent Traction Control. Ten pomôže na snehu alebo na blate. Interiér zostal prakticky nezmenený.

C5 Crosstourer sa začne predávať veľmi skoro, k videniu bude aj v Ženeve. Ponuka zahŕňa úrovne výbavy Millenium a Exclusive, pod kapotou očakávajte výhradne naftové motory.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY