vytisknout velikost písma Ďalšie oplastované kombi na scéne. Citroën predstavil C5 Crosstourer

Ďalšie oplastované kombi na scéne. Citroën predstavil C5 Crosstourer

Začalo to Outbackom alebo Allroadom od Audi. Kategória laminovaných kombíkov si rýchlo našla svojich priaznivcov, takže nie je prekvapením, že sa tiež postupne rozšírila ponuka. Nie je to tak dávno, čo sa zapojil napríklad Volkswagen s Passatom Alltrack, spomenúť môžeme určite tiež Superb s paketom Outdoor alebo Insigniu CountryTourer. Najnovší príspevok nachystal Citroën, ktorý poupravil aktuálne kombi odvodené od C5.

Je to trochu paradox, ale najdôležitejší u týchto kombíkov je dizajn. Citroën ho vylepšil úplne tradičným spôsobom. C5 dostal hliníkový plech pod obidva nárazníky, okolo blatníkov plastové lemy, na strechu lyžiny a k tomu zvýšené nastavenie systému Hydractive. Naviac má šofér presne 15 mm, avšak len do rýchlosti 70 km/h.

Pre výlety mimo cestu ale C5 nemôže použiť pohon všetkých kolies. Zlepšiť trakciu má elektronický pomocník s názvom Intelligent Traction Control. Ten pomôže na snehu alebo na blate. Interiér zostal prakticky nezmenený.

C5 Crosstourer sa začne predávať veľmi skoro, k videniu bude aj v Ženeve. Ponuka zahŕňa úrovne výbavy Millenium a Exclusive, pod kapotou očakávajte výhradne naftové motory.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY