vytisknout velikost písma Ďalšie "ojazdené" LaFerrari je na predaj. Stojí 4,7 milióna dolárov

Ďalšie "ojazdené" LaFerrari je na predaj. Stojí 4,7 milióna dolárov

Dalo sa čakať, že sa z Ferrari LaFerrari stane horúci tovar, vzhľadom k tomu, čo vozidlo ponúka a predovšetkým vzhľadom na to, ako zložitý bol jeho nákup, kedy si samotná automobilka vlastne vybrala, komu svoj klenot predá. Lenže niektorí vybraní zákazníci si nakoniec auto zaobstarali výhradne ako investíciu, takže sa už objavili prvé inzeráty na predaj "ojazdeného" LaFerrari. Ten aktuálny je bez preháňania šialený.

Ferrari si za LaFerrari účtovalo 1,3 milióna eur. Možno si spomeniete na exemplár, ktorý bol predávaný s cenou vyššou o milión eur. Dnes môžeme ponúknuť ďalší inzerát, oproti ktorému bola predchádzajúca menovaná ponuka veľmi lacná. Fort Lauderdale Collection South totiž ponúka jedno LaFerrari za šialených 4 700 000 dolárov.

Áno, presne toľko. Vozidlo je v podstate nové, najazdené má iba 388 míľ, karoséria dostala klasickú červenú farbu Rosso Corsa a interiér je čalúnený čiernou kožou. Uvidíme, či sa nejaký veľmi hnuteľný šejk, ktorý je ešte navyše poriadnym fanúšikom Ferrari, nakoniec nájde.

Untitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 5.jpgUntitled 6.jpgUntitled 7.jpgUntitled 8.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY