vytisknout velikost písma Ďalší návrh vzhľadu novej Škody Fabia. Vyzerať ale môže celkom inak

Ďalší návrh vzhľadu novej Škody Fabia. Vyzerať ale môže celkom inak

Možný vzhľad novej generácie Škody Fabia sme vám ukazovali pred pár dňami. Dnes môžeme ponúknuť ďalšie vizualizácie, ktoré tentokrát zverejnil čínsky server beijing.bitauto.com. Tamojší grafici dopriali novej Fabiu zaujímavé prelisy na dverách a linku tiahnuci sa od zadných svetiel cez kľučky až k predným svetlám. Internetom už kolujú špionážne zábery z reálnej prevádzky, ktoré naznačujú, že tieto prvky zostanú len vo virtuálnej podobe.

Ako veľmi nakoniec bude nová Škoda Fabia tomuto alebo predchádzajúcemu návrhu podobná, to ukáže až čas. Nie je ale úplne od veci pripomenúť dianie pred ženevským autosalónom, keď svet obleteli správy o tom, že už tam bude k videniu koncept novej Fabie.

To sa však nestalo, namiesto toho prišla štúdia VisionC. Ak spojíme tieto dve udalosti dohromady, potom nám vyjde, že nová Fabia by možno mohla niesť prvky spomínanej štúdie. Nakoniec teda (napríklad čo sa prednej časti týka) môže Fabia vyzerať ešte celkom inak. Uvidíme.

Isté je to, že ako základ pre nastupujúcu generáciu neposlúži platforma MQB a že sa nedočkáme ostrej verzie RS. Fabia bude mať veľa spoločného s modernizovaným prevedením Volkswagenu Polo, ktorý sme nedávno vyskúšali na medzinárodnej prezentácii.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY