vytisknout velikost písma Ďalší návrh vzhľadu novej Škody Fabia. Vyzerať ale môže celkom inak

Ďalší návrh vzhľadu novej Škody Fabia. Vyzerať ale môže celkom inak

Možný vzhľad novej generácie Škody Fabia sme vám ukazovali pred pár dňami. Dnes môžeme ponúknuť ďalšie vizualizácie, ktoré tentokrát zverejnil čínsky server beijing.bitauto.com. Tamojší grafici dopriali novej Fabiu zaujímavé prelisy na dverách a linku tiahnuci sa od zadných svetiel cez kľučky až k predným svetlám. Internetom už kolujú špionážne zábery z reálnej prevádzky, ktoré naznačujú, že tieto prvky zostanú len vo virtuálnej podobe.

Ako veľmi nakoniec bude nová Škoda Fabia tomuto alebo predchádzajúcemu návrhu podobná, to ukáže až čas. Nie je ale úplne od veci pripomenúť dianie pred ženevským autosalónom, keď svet obleteli správy o tom, že už tam bude k videniu koncept novej Fabie.

To sa však nestalo, namiesto toho prišla štúdia VisionC. Ak spojíme tieto dve udalosti dohromady, potom nám vyjde, že nová Fabia by možno mohla niesť prvky spomínanej štúdie. Nakoniec teda (napríklad čo sa prednej časti týka) môže Fabia vyzerať ešte celkom inak. Uvidíme.

Isté je to, že ako základ pre nastupujúcu generáciu neposlúži platforma MQB a že sa nedočkáme ostrej verzie RS. Fabia bude mať veľa spoločného s modernizovaným prevedením Volkswagenu Polo, ktorý sme nedávno vyskúšali na medzinárodnej prezentácii.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY