vytisknout velikost písma Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad

Ďalší koncept Audi Prologue tentoraz ide do ľahkého terénu s výkonom až 734 koní a s natáčaním zadnej nápravy.
Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad
Zoznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogaléria: Audi Prologue Allroad

Tak, a budúcu generáciu Audi A6 máme kompletnú. Už sme tu mali Audi Prologue ako veľké kupé, nasledoval Prologue Avant v podobe kombi alebo skôr štýlového modelu shooting-brake a teraz prichádza prizdvihnutý poloterénny model Prologue Allroad.

audi (14).jpgaudi (26).jpgaudi (8).jpgModel Allroad zase posúva rad konceptov Prologue kúsok ďalej a to nie len výkonom. Budúca generácia Audi A6 je tak vlastne kompletne predstavená, aj keď do sériovej výroby sa ešte niekoľko detailov zmení

Audi predstaví koncept zdvihnutého Allroadu na autosalóne v Šanghaji a veľkým lákadlom bude nové poňatie interiéru s celkom tromi integrovanými dotykovými displejmi. Jeden je schovaný v paneli pred spolujazdcom a ten tak môže ovládať niektoré funkcie vozidla a zábavného systému.

Pod kapotou pracuje dvoma turbami prepĺňaný benzínový osemvalec 4.0 TFSI a k nemu je pripojený ešte elektromotor integrovaný do osemstupňovej automatickej prevodovky.

audi (12).jpgaudi (18).jpgaudi (33).jpgDvoma turbami preplňovaný osemvalec 4.0 TFSI s elektromotorom má celkový výkon 734 koní. To je na mix medzi rodinným kombi a SUV celkom slušné, nie?

Celkový výkon hybridnej sústavy dosahuje v tomto prípade na pekných 540 kW (734 koní) a krútiaci moment na 900 Nm. Kým je Audi Prologue Allroad schopné zrýchliť na stovku za 3,5 sekundy, spotrebuje podľa normy NEDC len 2,4 litra na 100 km.

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozidlu prejsť vzdialenosť až 54 km čisto na elektrinu. Batériu možno nabíjať aj bezdrôtovo.

Ešte sa sluší dodať, že Audi Prologue Allroad jazdí na adaptívnom vzduchovom podvozku a má nielen premenný prevod riadenia, ale aj aktívne natáčanie zadných kolies, čo má pomôcť stabilite a ovládateľnosti.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY