vytisknout velikost písma Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad

Ďalší koncept Audi Prologue tentoraz ide do ľahkého terénu s výkonom až 734 koní a s natáčaním zadnej nápravy.
Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad
Zoznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogaléria: Audi Prologue Allroad

Tak, a budúcu generáciu Audi A6 máme kompletnú. Už sme tu mali Audi Prologue ako veľké kupé, nasledoval Prologue Avant v podobe kombi alebo skôr štýlového modelu shooting-brake a teraz prichádza prizdvihnutý poloterénny model Prologue Allroad.

audi (14).jpgaudi (26).jpgaudi (8).jpgModel Allroad zase posúva rad konceptov Prologue kúsok ďalej a to nie len výkonom. Budúca generácia Audi A6 je tak vlastne kompletne predstavená, aj keď do sériovej výroby sa ešte niekoľko detailov zmení

Audi predstaví koncept zdvihnutého Allroadu na autosalóne v Šanghaji a veľkým lákadlom bude nové poňatie interiéru s celkom tromi integrovanými dotykovými displejmi. Jeden je schovaný v paneli pred spolujazdcom a ten tak môže ovládať niektoré funkcie vozidla a zábavného systému.

Pod kapotou pracuje dvoma turbami prepĺňaný benzínový osemvalec 4.0 TFSI a k nemu je pripojený ešte elektromotor integrovaný do osemstupňovej automatickej prevodovky.

audi (12).jpgaudi (18).jpgaudi (33).jpgDvoma turbami preplňovaný osemvalec 4.0 TFSI s elektromotorom má celkový výkon 734 koní. To je na mix medzi rodinným kombi a SUV celkom slušné, nie?

Celkový výkon hybridnej sústavy dosahuje v tomto prípade na pekných 540 kW (734 koní) a krútiaci moment na 900 Nm. Kým je Audi Prologue Allroad schopné zrýchliť na stovku za 3,5 sekundy, spotrebuje podľa normy NEDC len 2,4 litra na 100 km.

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozidlu prejsť vzdialenosť až 54 km čisto na elektrinu. Batériu možno nabíjať aj bezdrôtovo.

Ešte sa sluší dodať, že Audi Prologue Allroad jazdí na adaptívnom vzduchovom podvozku a má nielen premenný prevod riadenia, ale aj aktívne natáčanie zadných kolies, čo má pomôcť stabilite a ovládateľnosti.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY