vytisknout velikost písma Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad

Ďalší koncept Audi Prologue tentoraz ide do ľahkého terénu s výkonom až 734 koní a s natáčaním zadnej nápravy.
Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad
Zoznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogaléria: Audi Prologue Allroad

Tak, a budúcu generáciu Audi A6 máme kompletnú. Už sme tu mali Audi Prologue ako veľké kupé, nasledoval Prologue Avant v podobe kombi alebo skôr štýlového modelu shooting-brake a teraz prichádza prizdvihnutý poloterénny model Prologue Allroad.

audi (14).jpgaudi (26).jpgaudi (8).jpgModel Allroad zase posúva rad konceptov Prologue kúsok ďalej a to nie len výkonom. Budúca generácia Audi A6 je tak vlastne kompletne predstavená, aj keď do sériovej výroby sa ešte niekoľko detailov zmení

Audi predstaví koncept zdvihnutého Allroadu na autosalóne v Šanghaji a veľkým lákadlom bude nové poňatie interiéru s celkom tromi integrovanými dotykovými displejmi. Jeden je schovaný v paneli pred spolujazdcom a ten tak môže ovládať niektoré funkcie vozidla a zábavného systému.

Pod kapotou pracuje dvoma turbami prepĺňaný benzínový osemvalec 4.0 TFSI a k nemu je pripojený ešte elektromotor integrovaný do osemstupňovej automatickej prevodovky.

audi (12).jpgaudi (18).jpgaudi (33).jpgDvoma turbami preplňovaný osemvalec 4.0 TFSI s elektromotorom má celkový výkon 734 koní. To je na mix medzi rodinným kombi a SUV celkom slušné, nie?

Celkový výkon hybridnej sústavy dosahuje v tomto prípade na pekných 540 kW (734 koní) a krútiaci moment na 900 Nm. Kým je Audi Prologue Allroad schopné zrýchliť na stovku za 3,5 sekundy, spotrebuje podľa normy NEDC len 2,4 litra na 100 km.

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozidlu prejsť vzdialenosť až 54 km čisto na elektrinu. Batériu možno nabíjať aj bezdrôtovo.

Ešte sa sluší dodať, že Audi Prologue Allroad jazdí na adaptívnom vzduchovom podvozku a má nielen premenný prevod riadenia, ale aj aktívne natáčanie zadných kolies, čo má pomôcť stabilite a ovládateľnosti.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY