vytisknout velikost písma Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad

Ďalší koncept Audi Prologue tentoraz ide do ľahkého terénu s výkonom až 734 koní a s natáčaním zadnej nápravy.
Ďalší koncept na tému Audi Prologue je zdvihnutý hybridný Allroad
Zoznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogaléria: Audi Prologue Allroad

Tak, a budúcu generáciu Audi A6 máme kompletnú. Už sme tu mali Audi Prologue ako veľké kupé, nasledoval Prologue Avant v podobe kombi alebo skôr štýlového modelu shooting-brake a teraz prichádza prizdvihnutý poloterénny model Prologue Allroad.

audi (14).jpgaudi (26).jpgaudi (8).jpgModel Allroad zase posúva rad konceptov Prologue kúsok ďalej a to nie len výkonom. Budúca generácia Audi A6 je tak vlastne kompletne predstavená, aj keď do sériovej výroby sa ešte niekoľko detailov zmení

Audi predstaví koncept zdvihnutého Allroadu na autosalóne v Šanghaji a veľkým lákadlom bude nové poňatie interiéru s celkom tromi integrovanými dotykovými displejmi. Jeden je schovaný v paneli pred spolujazdcom a ten tak môže ovládať niektoré funkcie vozidla a zábavného systému.

Pod kapotou pracuje dvoma turbami prepĺňaný benzínový osemvalec 4.0 TFSI a k nemu je pripojený ešte elektromotor integrovaný do osemstupňovej automatickej prevodovky.

audi (12).jpgaudi (18).jpgaudi (33).jpgDvoma turbami preplňovaný osemvalec 4.0 TFSI s elektromotorom má celkový výkon 734 koní. To je na mix medzi rodinným kombi a SUV celkom slušné, nie?

Celkový výkon hybridnej sústavy dosahuje v tomto prípade na pekných 540 kW (734 koní) a krútiaci moment na 900 Nm. Kým je Audi Prologue Allroad schopné zrýchliť na stovku za 3,5 sekundy, spotrebuje podľa normy NEDC len 2,4 litra na 100 km.

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozidlu prejsť vzdialenosť až 54 km čisto na elektrinu. Batériu možno nabíjať aj bezdrôtovo.

Ešte sa sluší dodať, že Audi Prologue Allroad jazdí na adaptívnom vzduchovom podvozku a má nielen premenný prevod riadenia, ale aj aktívne natáčanie zadných kolies, čo má pomôcť stabilite a ovládateľnosti.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY