vytisknout velikost písma Dali by ste 200 tisíc za Ford Mustang alebo 720 tisíc za Corvette Z06?

Dali by ste 200 tisíc za Ford Mustang alebo 720 tisíc za Corvette Z06?

Pred viac ako týždňom prebehla v Palm Beach dvanásta automobilová aukcia, ktorú organizuje aukčná sieň Barrett-Jackson. Celkom sa na tejto akcii predalo 509 automobilov za 18 miliónov eur. Medzi tie najzaujímavejšie a nakoniec tiež najdrahšie exempláre patril Ford Mustang z filmu Need for Speed ​, prvý Chevrolet Camaro Z28 (2015) a prvý produkčný Corvette Z06 (2015).

Najlacnejšie, ak sa to tak dá povedať, z tejto trojice napokon skončil práve filmový Mustang, za ktorého zaplatil jeho majiteľ v prepočte necelých 218 tisíc eur. Camaro Z28 bolo predané približne za 360 tisíc eur, za prvý vyrobený Chevrolet Corvette Z06 zaplatil záujemca dvakrát toľko.

Chevrolet Corvette Z06 sa predstavil začiatkom tohto roka. Pod kapotou má preplňovaný osemvalec s objemom 6,2 l s parametrami 625 koní a 861 Nm. Auto možno vybaviť ako manuálnou, tak aj automatickou prevodovkou.

Automobilka Chevrolet sa na rovnakej akcii už objavila. Minulý rok sa v tejto aukcii objavil prvý vyrobený exemplár modelu Corvette Stingray C7. Jeho cena postupne vyrástla až na 764 tisíc eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY