vytisknout velikost písma Dähler sa pozrel na BMW X5 M. Výsledkom je stovka za 3,8 s

Dähler sa pozrel na BMW X5 M. Výsledkom je stovka za 3,8 s

BMW X5 M ako jedno z aktuálne najrýchlejších SUV na trhu je vďačným objektom záujmu rôznych úpravcov. Je to pár dní, čo sa objavili informácie o úprave od G-Power, kedy sa výkon dostal na sedem stoviek koní. Dnes tu máme variantu od nemeckej spoločnosti Dähler a ani tá s koňmi pod kapotou nešetrí.

Ako už to tak chodí, k dispozícii je viac variantov. Konkrétne dve. Tá prvá zvýši výkon na 488 kW (664 k) a krútiaci moment zdvihne na 820 Nm. Taká X5 potom dokáže zrýchliť z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximálna rýchlosť je obmedzená na 305 km/h. Stále vám to nestačí?

Potom môžete siahnuť po druhej variante. Tá ešte ďalej navýši výkon motora na rovných 500 kW (680 k), krútiaci moment dosahuje na 860 Nm. Maximálna rýchlosť sa však nezmení a čas zrýchlenie na 100 km/h by sa mal skrátiť o ďalšie desatinku na konečných 3,8 s.

K vyššiemu výkonu môžete ďalej pridať tiež klasické veci typu diskov s veľkosťou až 23 palcov, nerezového výfuku a radu úprav v interiéri.

dahler_1.jpgdahler_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY