vytisknout velikost písma Dähler sa pozrel na BMW X5 M. Výsledkom je stovka za 3,8 s

Dähler sa pozrel na BMW X5 M. Výsledkom je stovka za 3,8 s

BMW X5 M ako jedno z aktuálne najrýchlejších SUV na trhu je vďačným objektom záujmu rôznych úpravcov. Je to pár dní, čo sa objavili informácie o úprave od G-Power, kedy sa výkon dostal na sedem stoviek koní. Dnes tu máme variantu od nemeckej spoločnosti Dähler a ani tá s koňmi pod kapotou nešetrí.

Ako už to tak chodí, k dispozícii je viac variantov. Konkrétne dve. Tá prvá zvýši výkon na 488 kW (664 k) a krútiaci moment zdvihne na 820 Nm. Taká X5 potom dokáže zrýchliť z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximálna rýchlosť je obmedzená na 305 km/h. Stále vám to nestačí?

Potom môžete siahnuť po druhej variante. Tá ešte ďalej navýši výkon motora na rovných 500 kW (680 k), krútiaci moment dosahuje na 860 Nm. Maximálna rýchlosť sa však nezmení a čas zrýchlenie na 100 km/h by sa mal skrátiť o ďalšie desatinku na konečných 3,8 s.

K vyššiemu výkonu môžete ďalej pridať tiež klasické veci typu diskov s veľkosťou až 23 palcov, nerezového výfuku a radu úprav v interiéri.

dahler_1.jpgdahler_2.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY