vytisknout velikost písma Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Keď môže byť športová Lada Kalina, prečo by nemohla byť športová aj Dacia. Možno nejako takto uvažovali ľudia z vedenia francúzskeho Renaultu pred tým, než odovzdali model Sandero divízii Renault Sport k úprave. Výsledok by mal prísť do predaja už budúci rok.

S informáciou prišiel britský Autocar, ktorému to potvrdil počas moskovského autosalónu šéf divízie Renault Sport Patrice Ratti. Ten však jedným dychom dodal, že novinka nedorazí na všetky trhy. Pre začiatok sa objaví v Rusku alebo v Brazílii. Európe sa de facto vyhne.

Čo bude pod kapotou, to Patrice Ratti neprezradil. Iba vylúčil inštaláciu niektorého z existujúcich motorov a zároveň dodal, že vďaka nízkej hmotnosti nebude pre Sandero RS potrebný taký výkon, aký ponúka napríklad Clio RS. Odhadovať v túto chvíľu bližšie parametre motora by bola čistá špekulácia. Pre predstavu preto len doplníme fakt, že najsilnejšou jednotkou v ruskej ponuke modelu Sandero je benzínová tisícšesťstovka s výkonom 75 kW (102 k).

Na ďalšie podrobnosti si budeme musieť ešte nejakú dobu počkať.

Zdroj: Autocar

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY