vytisknout velikost písma Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Keď môže byť športová Lada Kalina, prečo by nemohla byť športová aj Dacia. Možno nejako takto uvažovali ľudia z vedenia francúzskeho Renaultu pred tým, než odovzdali model Sandero divízii Renault Sport k úprave. Výsledok by mal prísť do predaja už budúci rok.

S informáciou prišiel britský Autocar, ktorému to potvrdil počas moskovského autosalónu šéf divízie Renault Sport Patrice Ratti. Ten však jedným dychom dodal, že novinka nedorazí na všetky trhy. Pre začiatok sa objaví v Rusku alebo v Brazílii. Európe sa de facto vyhne.

Čo bude pod kapotou, to Patrice Ratti neprezradil. Iba vylúčil inštaláciu niektorého z existujúcich motorov a zároveň dodal, že vďaka nízkej hmotnosti nebude pre Sandero RS potrebný taký výkon, aký ponúka napríklad Clio RS. Odhadovať v túto chvíľu bližšie parametre motora by bola čistá špekulácia. Pre predstavu preto len doplníme fakt, že najsilnejšou jednotkou v ruskej ponuke modelu Sandero je benzínová tisícšesťstovka s výkonom 75 kW (102 k).

Na ďalšie podrobnosti si budeme musieť ešte nejakú dobu počkať.

Zdroj: Autocar

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY