vytisknout velikost písma Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Dacia Sandero sa dočká športovej verzie. V Európe sa ale nebude predávať

Keď môže byť športová Lada Kalina, prečo by nemohla byť športová aj Dacia. Možno nejako takto uvažovali ľudia z vedenia francúzskeho Renaultu pred tým, než odovzdali model Sandero divízii Renault Sport k úprave. Výsledok by mal prísť do predaja už budúci rok.

S informáciou prišiel britský Autocar, ktorému to potvrdil počas moskovského autosalónu šéf divízie Renault Sport Patrice Ratti. Ten však jedným dychom dodal, že novinka nedorazí na všetky trhy. Pre začiatok sa objaví v Rusku alebo v Brazílii. Európe sa de facto vyhne.

Čo bude pod kapotou, to Patrice Ratti neprezradil. Iba vylúčil inštaláciu niektorého z existujúcich motorov a zároveň dodal, že vďaka nízkej hmotnosti nebude pre Sandero RS potrebný taký výkon, aký ponúka napríklad Clio RS. Odhadovať v túto chvíľu bližšie parametre motora by bola čistá špekulácia. Pre predstavu preto len doplníme fakt, že najsilnejšou jednotkou v ruskej ponuke modelu Sandero je benzínová tisícšesťstovka s výkonom 75 kW (102 k).

Na ďalšie podrobnosti si budeme musieť ešte nejakú dobu počkať.

Zdroj: Autocar

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY