vytisknout velikost písma Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Zvesti o športovo strihanej Dacii Sandero sa začali objavovať minulý rok. Sprvu sa zdalo také auto pomerne nereálne, ale čím ďalej viac to vyzerá, že sa Dacia naozaj pustí do segmentu, ktorému sa zatiaľ vyhýbala. Dokazujú to najnovšie fotografie zachytávajúce testovací prototyp športového Sandera.

Celú galériu snímok podozrivo vyzerajúcej Dacie Sandero zverejnil server autoevolution.com. Zachytené Sandero má veľké kolesá, kotúčové brzdy na oboch nápravách, nechýba väčší výfuk a od pohľadu sa zdá, že vozidlo dostalo aj menšiu svetlú výšku. V interiéri potom nájdeme športové sedačky alebo športový volant.

Podľa neoficiálnych informácií má dostať rýchla Dacia Sandero preplňovanú tisícdvestovku TCe, respektíve výkon 88 kW (120 k). Očakáva sa zrýchlenie pod deväť sekúnd a maximálna rýchlosť v okolí 200 km/h.

Ťažko ale povedať, či sa z podobnej správy môžu radovať európski priaznivci značky Dacia. Skoršie informácie na túto tému totiž hovorili o tom, že podobný voz síce vznikne, ale že sa bude predávať mimo európske trhy, ktoré si ponechá materský Renault. Ostatne ten by s príchodom podobnej Dacie len dostal priameho konkurenta pre Clio GT.

sandero_1.jpgsandero_2.jpg
Foto: autoevolution.com

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY