vytisknout velikost písma Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Zvesti o športovo strihanej Dacii Sandero sa začali objavovať minulý rok. Sprvu sa zdalo také auto pomerne nereálne, ale čím ďalej viac to vyzerá, že sa Dacia naozaj pustí do segmentu, ktorému sa zatiaľ vyhýbala. Dokazujú to najnovšie fotografie zachytávajúce testovací prototyp športového Sandera.

Celú galériu snímok podozrivo vyzerajúcej Dacie Sandero zverejnil server autoevolution.com. Zachytené Sandero má veľké kolesá, kotúčové brzdy na oboch nápravách, nechýba väčší výfuk a od pohľadu sa zdá, že vozidlo dostalo aj menšiu svetlú výšku. V interiéri potom nájdeme športové sedačky alebo športový volant.

Podľa neoficiálnych informácií má dostať rýchla Dacia Sandero preplňovanú tisícdvestovku TCe, respektíve výkon 88 kW (120 k). Očakáva sa zrýchlenie pod deväť sekúnd a maximálna rýchlosť v okolí 200 km/h.

Ťažko ale povedať, či sa z podobnej správy môžu radovať európski priaznivci značky Dacia. Skoršie informácie na túto tému totiž hovorili o tom, že podobný voz síce vznikne, ale že sa bude predávať mimo európske trhy, ktoré si ponechá materský Renault. Ostatne ten by s príchodom podobnej Dacie len dostal priameho konkurenta pre Clio GT.

sandero_1.jpgsandero_2.jpg
Foto: autoevolution.com

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY