vytisknout velikost písma Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Dacia Sandero RS skutočne bude. Prototyp sa už testuje

Zvesti o športovo strihanej Dacii Sandero sa začali objavovať minulý rok. Sprvu sa zdalo také auto pomerne nereálne, ale čím ďalej viac to vyzerá, že sa Dacia naozaj pustí do segmentu, ktorému sa zatiaľ vyhýbala. Dokazujú to najnovšie fotografie zachytávajúce testovací prototyp športového Sandera.

Celú galériu snímok podozrivo vyzerajúcej Dacie Sandero zverejnil server autoevolution.com. Zachytené Sandero má veľké kolesá, kotúčové brzdy na oboch nápravách, nechýba väčší výfuk a od pohľadu sa zdá, že vozidlo dostalo aj menšiu svetlú výšku. V interiéri potom nájdeme športové sedačky alebo športový volant.

Podľa neoficiálnych informácií má dostať rýchla Dacia Sandero preplňovanú tisícdvestovku TCe, respektíve výkon 88 kW (120 k). Očakáva sa zrýchlenie pod deväť sekúnd a maximálna rýchlosť v okolí 200 km/h.

Ťažko ale povedať, či sa z podobnej správy môžu radovať európski priaznivci značky Dacia. Skoršie informácie na túto tému totiž hovorili o tom, že podobný voz síce vznikne, ale že sa bude predávať mimo európske trhy, ktoré si ponechá materský Renault. Ostatne ten by s príchodom podobnej Dacie len dostal priameho konkurenta pre Clio GT.

sandero_1.jpgsandero_2.jpg
Foto: autoevolution.com

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY