vytisknout velikost písma Dacia Sandero RS sa opäť prihlásila o slovo. Zvládne skoro 200 km/h

Dacia Sandero RS sa opäť prihlásila o slovo. Zvládne skoro 200 km/h

Renault zverejnil ďalšie video ukazujúce schopnosti prototypu ostrého Sandera RS na závodnej dráhe. Okrem iného je na ňom vidieť, že sa auto rozbehlo takmer na 200 km/h. Otázkou ale je, či bude sériová verzia naozaj tá rýchla, pretože tento prototyp evidentne prešiel dôkladnou odľahčovacou kúrou.

Prvý model z dielne Renaultsport vyvinutý mimo Európy vychádza z Renaultu Sandero, ktorý sa u nás predáva ako Dacia. Auto bude určite ťažiť z nízkej hmotnosti, no prototyp na videu prišiel v podstate o kompletne celý interiér. U sériového vozidla sa tak môžeme tešiť na trochu horšiu dynamiku než tú, ktorú nám Renault ukazuje. Na okruhu zvládlo Sandero RS maximálne 194 km/h.

O technike sme sa z oficiálnych zdrojov zatiaľ nedozvedeli vôbec nič. Podľa niektorých správ bude pod kapotou preplňovaná tisícdvestovka, podľa iných atmosférický benzínový dvojliter. Isté sú úpravy typu športového výfuku, kotúčových bŕzd na oboch nápravách a športového podvozku.

getthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY