vytisknout velikost písma Dacia Sandero RS sa opäť prihlásila o slovo. Zvládne skoro 200 km/h

Dacia Sandero RS sa opäť prihlásila o slovo. Zvládne skoro 200 km/h

Renault zverejnil ďalšie video ukazujúce schopnosti prototypu ostrého Sandera RS na závodnej dráhe. Okrem iného je na ňom vidieť, že sa auto rozbehlo takmer na 200 km/h. Otázkou ale je, či bude sériová verzia naozaj tá rýchla, pretože tento prototyp evidentne prešiel dôkladnou odľahčovacou kúrou.

Prvý model z dielne Renaultsport vyvinutý mimo Európy vychádza z Renaultu Sandero, ktorý sa u nás predáva ako Dacia. Auto bude určite ťažiť z nízkej hmotnosti, no prototyp na videu prišiel v podstate o kompletne celý interiér. U sériového vozidla sa tak môžeme tešiť na trochu horšiu dynamiku než tú, ktorú nám Renault ukazuje. Na okruhu zvládlo Sandero RS maximálne 194 km/h.

O technike sme sa z oficiálnych zdrojov zatiaľ nedozvedeli vôbec nič. Podľa niektorých správ bude pod kapotou preplňovaná tisícdvestovka, podľa iných atmosférický benzínový dvojliter. Isté sú úpravy typu športového výfuku, kotúčových bŕzd na oboch nápravách a športového podvozku.

getthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY