vytisknout velikost písma Dacia Sandero R.S. je tu. A s ňou aj pick-up Duster Oroch

Sandero R.S. aj Duster Orochi majú z marketingových dôvodov logá Renaultu, ale vychádzajú z modelov, ktoré sa v našich končinách predávajú ako Dacie.
Dacia Sandero R.S. je tu. A s ňou aj pick-up Duster Oroch
Zoznam kapitol
  1. Dacia Sandero R.S. a Duster Oroch
  2. Fotogaléria: Dacia Sandero R.S. a Duster Oroch

Ešte pred niekoľkými rokmi neuveriteľná vec sa stala skutočnosťou. Je tu športová Dacia. Teda, ona sa zatiaľ volá Renault a bude sa vyrábať v Južnej Amerike exkluzívne pre miestny trh, ale stačí prehodiť logo a máte tú Daciu Sandero RS, ktorá by sa nestratila ani na našom trhu.

RENAULT (14).jpgRENAULT (15).jpgRENAULT (12).jpg
Sandero R.S. je prvý „Renault“ divízie R.S., ktorý sa bude vyrábať mimo Európy. K pohonu slúži pravdepodobne atmosférický dvojliter s výkonom 145 koní

Pre Renault je to tiež prvý model s označením RS vyrábaný mimo Európy. O pohon sa stará zatiaľ bližšie nešpecifikovaný motor 2,0 l s výkonom 145 koní, ale sedliacky rozum napovedá, že by sa malo jednať o atmosférický radový štvorvalec spaľujúce benzín.

Silu prenáša na predné kolesá šesťstupňová manuálna prevodovka a radikálnych úprav sa dočkalo riadenie, podvozok, brzdy a aj program ESP. Ťažko povedať, ako to bude s Daciou Sandero R.S. u nás, ale nemožno sa ubrániť dojmu, že by to mohlo byť celkom zábavné auto.

Ďalšou novinkou je päťmiestny štvordverový pick-up Dacia Duster Orochi, tu opäť pomenovaný ako Renault. Vlastne až po hranu zadných dverí je to klasický Duster, potom nasleduje predĺžená časť karosérie s otvorenou korbou.

RENAULT (2).jpgRENAULT (1).jpgRENAULT (5).jpgDuster Orochi má slúžiť nielen ako pracovné auto, ale aj ako doplnok a svojím spôsobom aj štýlovka. Takisto dostane dvojlitrový motor

Technické parametre Duster Orochi ale ešte známe nie sú. Vie sa len to, že spadá do kategórie pick-upov s nosnosťou od pol do jednej tony a že má tiež dvojlitrový motor.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY