vytisknout velikost písma Dacia Sandero R.S. je tu. A s ňou aj pick-up Duster Oroch

Sandero R.S. aj Duster Orochi majú z marketingových dôvodov logá Renaultu, ale vychádzajú z modelov, ktoré sa v našich končinách predávajú ako Dacie.
Dacia Sandero R.S. je tu. A s ňou aj pick-up Duster Oroch
Zoznam kapitol
  1. Dacia Sandero R.S. a Duster Oroch
  2. Fotogaléria: Dacia Sandero R.S. a Duster Oroch

Ešte pred niekoľkými rokmi neuveriteľná vec sa stala skutočnosťou. Je tu športová Dacia. Teda, ona sa zatiaľ volá Renault a bude sa vyrábať v Južnej Amerike exkluzívne pre miestny trh, ale stačí prehodiť logo a máte tú Daciu Sandero RS, ktorá by sa nestratila ani na našom trhu.

RENAULT (14).jpgRENAULT (15).jpgRENAULT (12).jpg
Sandero R.S. je prvý „Renault“ divízie R.S., ktorý sa bude vyrábať mimo Európy. K pohonu slúži pravdepodobne atmosférický dvojliter s výkonom 145 koní

Pre Renault je to tiež prvý model s označením RS vyrábaný mimo Európy. O pohon sa stará zatiaľ bližšie nešpecifikovaný motor 2,0 l s výkonom 145 koní, ale sedliacky rozum napovedá, že by sa malo jednať o atmosférický radový štvorvalec spaľujúce benzín.

Silu prenáša na predné kolesá šesťstupňová manuálna prevodovka a radikálnych úprav sa dočkalo riadenie, podvozok, brzdy a aj program ESP. Ťažko povedať, ako to bude s Daciou Sandero R.S. u nás, ale nemožno sa ubrániť dojmu, že by to mohlo byť celkom zábavné auto.

Ďalšou novinkou je päťmiestny štvordverový pick-up Dacia Duster Orochi, tu opäť pomenovaný ako Renault. Vlastne až po hranu zadných dverí je to klasický Duster, potom nasleduje predĺžená časť karosérie s otvorenou korbou.

RENAULT (2).jpgRENAULT (1).jpgRENAULT (5).jpgDuster Orochi má slúžiť nielen ako pracovné auto, ale aj ako doplnok a svojím spôsobom aj štýlovka. Takisto dostane dvojlitrový motor

Technické parametre Duster Orochi ale ešte známe nie sú. Vie sa len to, že spadá do kategórie pick-upov s nosnosťou od pol do jednej tony a že má tiež dvojlitrový motor.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY