vytisknout velikost písma Dacia rozširuje výbavu pre modely Lodgy, Dokker a Dokker Van

Dacia rozširuje výbavu pre modely Lodgy, Dokker a Dokker Van

Trojica modelov Dacia dostáva bohatšiu výbavu. Konkrétne sa jedná o modely Lodgy, Dokker a Dokker Van. V rámci decentnej modernizácie sa v ponuke objavujú prvky, o ktorých automobilka pri uvádzaní Lodgy na trh tvrdila, že ich zákazníci nechcú.

Reč je o tempomate, ukazovateli vonkajšej teploty, indikátore správneho momentu preradenia a možnosti aktivovať režim Eco. Ako prvý sa týchto noviniek dočkajú francúzski zákazníci.

Tempomat je štandardom pre Lodgy v prevedení Black Line, v prípade ostatných výbav a modelov Dokker činí príplatok 150 eur. Ukazovateľ vonkajšej teploty potom okrem Black Line u Lodgy nájdete tiež vo výbave Lauréate pre Dokker. Režim Eco je po novom štandardom pre všetky motory všetkých troch modelov. Mal by pomôcť znížiť spotrebu až o desať percent.

Poslednú novinku nájdeme vo výbave Sliver Line pre Lodgy, kam sa nasťahoval nový motor dCi 110.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY