vytisknout velikost písma Dacia rozširuje výbavu pre modely Lodgy, Dokker a Dokker Van

Dacia rozširuje výbavu pre modely Lodgy, Dokker a Dokker Van

Trojica modelov Dacia dostáva bohatšiu výbavu. Konkrétne sa jedná o modely Lodgy, Dokker a Dokker Van. V rámci decentnej modernizácie sa v ponuke objavujú prvky, o ktorých automobilka pri uvádzaní Lodgy na trh tvrdila, že ich zákazníci nechcú.

Reč je o tempomate, ukazovateli vonkajšej teploty, indikátore správneho momentu preradenia a možnosti aktivovať režim Eco. Ako prvý sa týchto noviniek dočkajú francúzski zákazníci.

Tempomat je štandardom pre Lodgy v prevedení Black Line, v prípade ostatných výbav a modelov Dokker činí príplatok 150 eur. Ukazovateľ vonkajšej teploty potom okrem Black Line u Lodgy nájdete tiež vo výbave Lauréate pre Dokker. Režim Eco je po novom štandardom pre všetky motory všetkých troch modelov. Mal by pomôcť znížiť spotrebu až o desať percent.

Poslednú novinku nájdeme vo výbave Sliver Line pre Lodgy, kam sa nasťahoval nový motor dCi 110.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY