vytisknout velikost písma Dacia pripravuje nový Duster. Ten bude väčší a ponúkne sedem miest

Dacia pripravuje nový Duster. Ten bude väčší a ponúkne sedem miest

Dacia prezentuje model Duster ako globálny úspech. Niet sa čomu diviť, predaja tohto automobilu sú viac než zaujímavé, hoci sa predstavil už v roku 2009. Aktuálne sa preto začína hovoriť o príchode druhej generácie, ktorá by mala byť väčšia ako tá súčasná.

Nové správy priniesol server Caradisiac. Podľa jeho informácií narastie druhé vydanie Dusteru so svojou dĺžkou na 4,5 m. Dôvodom je údajný záujem o sedemmiestne prevedenie. Práve tretí rad sedadiel by tak mala byť jednou z hlavných noviniek budúceho Dusteru.

Duster nastupujúcej generácie by mal byť tiež ľahší a pevnejší, samozrejmosťou sú modernejšie motory a v základe pohon predných kolies. O pohon 4x4 ale záujemcovia neprídu. Rumunská novinka by sa mala objaviť koncom budúceho roka. Dizajn sa podľa neoficiálnych správ ponesie v duchu konceptu Orochi.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY