vytisknout velikost písma Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Obvykle sa limitované edície týkajú exkluzívnych modelov. No Dacia sa rozhodla osláviť úspech sedanu Logan špeciálne sériou dvoch tisíc kusov.
Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Na prvý pohľad to môže vyzerať komicky, že sa práve Dacia, symbol lacných áut, snaží upútať pozornosť nejakou limitovanou edíciou. Lenže Dacia Logan znamená pre znovuzrodenú rumunskú značku doslova zlatú baňu a obrovský úspech. Napriek počiatočnému posmechu svoju prácu robí dobre a rozhodne to nie je auto, ktoré by sa malo za niečo hanbiť. Nebojí sa priznať, že je lacné a na nič sa nehrá.

dacia (1).jpgdacia (6).jpgdacia (5).jpg
Na iba 2000 kusov limitovaná edícia Dacie Logan sa na slovenský trh nedostane

Obmedzená séria 10th Anniversary Edition sa od bežného faceliftovaného Loganu líši v mnohých detailoch. Dostala napríklad audiosystém s dotykovou obrazovkou a navigáciou, automatickú klimatizáciu alebo nové poťahy sedadiel.

Zvonku limitovanú edíciu spoznáte podľa zatmavenými zadných a predných svetiel, smeroviek v spätných zrkadlách, inak vykonaného zadného nárazníka a decentnej samolepky 10 ANI na zadnom stĺpiku.

Dacia Logan 10th Anniversary Edition stojí v prepočte necelých 9 500 eur, ak si záujemcovia objednajú tisícdvestovku s výkonom 75 koní. Má to ale jeden háčik. Našinec sa tejto verzie nedočká, pretože všetkých 2000 vozidiel bude k dispozícii len pre zákazníkov v Rumunsku.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY