vytisknout velikost písma Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Obvykle sa limitované edície týkajú exkluzívnych modelov. No Dacia sa rozhodla osláviť úspech sedanu Logan špeciálne sériou dvoch tisíc kusov.
Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Na prvý pohľad to môže vyzerať komicky, že sa práve Dacia, symbol lacných áut, snaží upútať pozornosť nejakou limitovanou edíciou. Lenže Dacia Logan znamená pre znovuzrodenú rumunskú značku doslova zlatú baňu a obrovský úspech. Napriek počiatočnému posmechu svoju prácu robí dobre a rozhodne to nie je auto, ktoré by sa malo za niečo hanbiť. Nebojí sa priznať, že je lacné a na nič sa nehrá.

dacia (1).jpgdacia (6).jpgdacia (5).jpg
Na iba 2000 kusov limitovaná edícia Dacie Logan sa na slovenský trh nedostane

Obmedzená séria 10th Anniversary Edition sa od bežného faceliftovaného Loganu líši v mnohých detailoch. Dostala napríklad audiosystém s dotykovou obrazovkou a navigáciou, automatickú klimatizáciu alebo nové poťahy sedadiel.

Zvonku limitovanú edíciu spoznáte podľa zatmavenými zadných a predných svetiel, smeroviek v spätných zrkadlách, inak vykonaného zadného nárazníka a decentnej samolepky 10 ANI na zadnom stĺpiku.

Dacia Logan 10th Anniversary Edition stojí v prepočte necelých 9 500 eur, ak si záujemcovia objednajú tisícdvestovku s výkonom 75 koní. Má to ale jeden háčik. Našinec sa tejto verzie nedočká, pretože všetkých 2000 vozidiel bude k dispozícii len pre zákazníkov v Rumunsku.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY