vytisknout velikost písma Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Obvykle sa limitované edície týkajú exkluzívnych modelov. No Dacia sa rozhodla osláviť úspech sedanu Logan špeciálne sériou dvoch tisíc kusov.
Dacia Logan oslavuje 10 rokov limitovanou edíciou

Na prvý pohľad to môže vyzerať komicky, že sa práve Dacia, symbol lacných áut, snaží upútať pozornosť nejakou limitovanou edíciou. Lenže Dacia Logan znamená pre znovuzrodenú rumunskú značku doslova zlatú baňu a obrovský úspech. Napriek počiatočnému posmechu svoju prácu robí dobre a rozhodne to nie je auto, ktoré by sa malo za niečo hanbiť. Nebojí sa priznať, že je lacné a na nič sa nehrá.

dacia (1).jpgdacia (6).jpgdacia (5).jpg
Na iba 2000 kusov limitovaná edícia Dacie Logan sa na slovenský trh nedostane

Obmedzená séria 10th Anniversary Edition sa od bežného faceliftovaného Loganu líši v mnohých detailoch. Dostala napríklad audiosystém s dotykovou obrazovkou a navigáciou, automatickú klimatizáciu alebo nové poťahy sedadiel.

Zvonku limitovanú edíciu spoznáte podľa zatmavenými zadných a predných svetiel, smeroviek v spätných zrkadlách, inak vykonaného zadného nárazníka a decentnej samolepky 10 ANI na zadnom stĺpiku.

Dacia Logan 10th Anniversary Edition stojí v prepočte necelých 9 500 eur, ak si záujemcovia objednajú tisícdvestovku s výkonom 75 koní. Má to ale jeden háčik. Našinec sa tejto verzie nedočká, pretože všetkých 2000 vozidiel bude k dispozícii len pre zákazníkov v Rumunsku.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY