vytisknout velikost písma Dacia Lodgy mieri do Indie. Predávať sa začne o pár týždňov ako Renault

Dacia Lodgy mieri do Indie. Predávať sa začne o pár týždňov ako Renault

Začiatkom nadchádzajúceho roka začne Dacia predávať model Lodgy aj na indickom trhu. Rumunské MPV sa ale bude ponúkať pod značkou Renault a ako dokazuje prvá zverejnená snímka, na rozdiel od európskej verzie dostane niekoľko detailov naviac.

Okrem iného loga na inej maske chladiča je reč predovšetkým o rade chrómových prvkov. Ten sa vo veľkom nasťahoval na prednú časť a tiež na lišty dverí. Miesto čiernych strešných lyžín má indická verzia lyžiny strieborné. Prvý záber potom ukazuje Lodgy aj v pomerne atraktívnej fialovej farbe karosérie.

Tým rozdiely končia. Ďalšie detaily ešte automobilka nezverejnila, prekvapenie v motorovom priestore ale čakať nemožno. Indická médiá vsádza na naftový štvorvalec 1.5 dCi. Predaj indického Renaultu Lodgy odštartuje vo februári 2015.

lodgy.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY