vytisknout velikost písma Dacia Duster: V Rakúsku predstavili úžitkovú verziu LKW. Zvládne až 425 kg

Dacia Duster: V Rakúsku predstavili úžitkovú verziu LKW. Zvládne až 425 kg

Rumunsko-francúzske malé SUV sa teší veľkému záujmu. Automobilka hovorí o globálnom úspechu, ktorý zďaleka ešte nekončí. Pred časom prešiel Duster faceliftom a objavili sa aj správy o novej verzii s karosériou typu pick-up. Táto úžitková prestavba nie je továrenská, ale reaguje na vysoký dopyt po podobnom automobile. Presne rovnakým prípadom je aj najnovšia verzia označená ako fiškál-LKW.

Pôvod tejto prestavby hľadajme u našich južných susedov, kde sa evidentne nájde veľa zákazníkov túžiacich po Dusteri v prevedení dodávka. Spoločnosť Hödlmayr Logistics obstará demontáž všetkého od predných sedadiel smerom dozadu a inštaláciu plechov na miesto bočných okien. Výsledkom je nákladový priestor s objemom až 1636 litrov, respektíve plocha dlhá 1610 mm, pričom medzi podbehmi nameriate rovný meter, na výšku potom môžete počítať s maximálnou hodnotou 960 mm. Hmotnosť, ktorú úžitkový Duster zvládne, je 425 kg.

Cena prestavby činí 1534 eur bez DPH, za necelých 60 eur si potom môžete zaobstarať do kufra ešte gumovú podložku. Všetky demontované diely dostane zákazník spolu s prestavaným autom.

Duster fiškál-LKW môžete kúpiť vo všetkých stupňoch výbavy. Čo sa motorizácie týka, záujemca môže vyberať medzi benzínovou jedna-šestkou alebo naftovou jedna-päťkou, respektíve medzi variantmi s pohonom predných alebo všetkých štyroch kolies.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY