vytisknout velikost písma Dacia Duster sa znovu chystá na Dakar. Cieľom je umiestnenie do prvej desiatky

Dacia Duster sa znovu chystá na Dakar. Cieľom je umiestnenie do prvej desiatky

Na tratiach blížiacich sa dakarskej rallye sa opäť predstaví Renault Duster. Špeciál odkazujúci na toľko úspešné lacné SUV sa prvýkrát objavil v tejto súťaži v roku 2013, kedy skončil na 29. mieste. Dakar 2014 došiel Duster na 14. mieste a tento rok sú ambície ešte väčšie. Cieľom je umiestnenie v najlepšej desiatke.

Hoci sa to môže zdať ako prehnaný cieľ, celú armádu vozidiel vyšle do závodu Mini a na predné priečky mieri aj továrenský tím Peugeot, úplne nereálne takéto umiestnenie nie je. Duster sa totiž bude môcť viac ako kedykoľvek pred tým spoľahnúť na podporu priamo od Renaultu. Na trať navyše vyrazia úplne nové autá.

Na rozdiel od starších špeciálov, ktoré používali šesťvalce s objemom 3,5 litra, dostali tie tohtoročné osemvalcový motor z produkcie aliancie Renault-Nissan. Výkon tohto motora dosahuje na 380 koní. Na tratiach sa ukážu posádky v zložení Emiliano Spatarom / Benjamín Lozada a José García / Mauricio Malanje. 

duster_1.jpgduster_2.jpgduster_3.jpgduster_4.jpgduster_5.jpgduster_6.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY