vytisknout velikost písma Dacia Duster s karosériou pick-up pristihnutá pri testoch

Dacia Duster s karosériou pick-up pristihnutá pri testoch

Duster s karosériou pick-up je téma, o ktorej sme prvýkrát písali začiatkom minulého roka. Vtedy sa objavila správa sľubujúca toto prevedenie postavené špeciálne pre juhoamerické trhy, kde sú autá typu Fiat Strada alebo VW Saveiro veľmi populárne. Koncom roka 2013 potom svet obleteli zábery Dacie s karosériou pick-up, kedy však išlo o zákazkovú záležitosť. Lenže dnes sa Duster pick-up opäť prihlásil o slovo.

Na internete sa objavili neoficiálne fotografie zachytávajúce Duster s karosériou pick-up, pričom podľa registračných značiek by malo ísť o testovací exemplár. Niektoré zdroje potom rovno sľubujú premiéru na parížskom autosalóne. Uvidíme, vylúčiť to nemožno, na druhú stranu ale odfotený voz vyzerá prakticky rovnako ako spomínaný zákazkovo postavený špeciál.

Akonáhle sa objavia upresňujúce informácie, radi sa o ne podelíme. Ak Dacia taký voz naozaj ponúkne, dá sa očakávať, že bude záujem nielen na juhoamerických trhoch.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY