vytisknout velikost písma Dacia Duster s karosériou pick-up pristihnutá pri testoch

Dacia Duster s karosériou pick-up pristihnutá pri testoch

Duster s karosériou pick-up je téma, o ktorej sme prvýkrát písali začiatkom minulého roka. Vtedy sa objavila správa sľubujúca toto prevedenie postavené špeciálne pre juhoamerické trhy, kde sú autá typu Fiat Strada alebo VW Saveiro veľmi populárne. Koncom roka 2013 potom svet obleteli zábery Dacie s karosériou pick-up, kedy však išlo o zákazkovú záležitosť. Lenže dnes sa Duster pick-up opäť prihlásil o slovo.

Na internete sa objavili neoficiálne fotografie zachytávajúce Duster s karosériou pick-up, pričom podľa registračných značiek by malo ísť o testovací exemplár. Niektoré zdroje potom rovno sľubujú premiéru na parížskom autosalóne. Uvidíme, vylúčiť to nemožno, na druhú stranu ale odfotený voz vyzerá prakticky rovnako ako spomínaný zákazkovo postavený špeciál.

Akonáhle sa objavia upresňujúce informácie, radi sa o ne podelíme. Ak Dacia taký voz naozaj ponúkne, dá sa očakávať, že bude záujem nielen na juhoamerických trhoch.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY