vytisknout velikost písma Dacia Duster Pick-up je realitou. Nekúpia si ju ale ani rumunskí zákazníci

Dacia Duster Pick-up je realitou. Nekúpia si ju ale ani rumunskí zákazníci

Dacia Duster s karosériou pick-up sa stala v nedávnej minulosti niekoľkokrát predmetom rôznych špekulácií. Dôvodom boli fotografie, ktoré kolovali po internete a ktoré ukazovali tento automobil. Podľa niektorých médií sa mal Duster pick-up predstaviť na autosalóne v Paríži a potom zamieriť do predaja. Skutočnosť je však celkom iná.

Duster prestavaný na pick-up je realitou, pričom vznikne presne 500 kusov. Nejde však o záležitosť, ktorú by si mohli zaobstarať zákazníci na žiadnom z európskych ani iných trhov. Teda aspoň zatiaľ nie. Jedná sa o výsledok spolupráce Daice, karosárskej firmy Romturingia a OVM Petrom. Posledná menovaná spoločnosť si celú túto sériu objednala a celú zákazku zaplatí.

Ak si spomeniete na špionážne zábery ukazujúce dva prevážané Dustery pick-up, potom vás môžeme uistiť, že nešlo o nič iné, než o prvé hotové exempláre. Celých 500 kusov si má OVM Petrom previesť do konca budúceho roka.

Na zákazku postavený Duster pick-up má pod kapotou motor 1.5 dCi a používa pohon všetkých kolies. Korba sa môže pochváliť dĺžkou 1700 mm a auto zvládne odviezť až 450 kg.

Hoci by sa dalo predpokladať, že by aj bežní zákazníci mali o podobný voz záujem, Dacia údajne zatiaľ sériovú výrobu tejto verzie neplánuje.

pickup_duster_1.jpgpickup_duster_2.jpgpickup_duster_7.jpgpickup_duster_4.jpgpickup_duster_5.jpgpickup_duster_6.jpgpickup_duster_3.jpgpickup_duster_8.jpgpickup_duster_9.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY