vytisknout velikost písma Dacia Duster Pick-up je realitou. Nekúpia si ju ale ani rumunskí zákazníci

Dacia Duster Pick-up je realitou. Nekúpia si ju ale ani rumunskí zákazníci

Dacia Duster s karosériou pick-up sa stala v nedávnej minulosti niekoľkokrát predmetom rôznych špekulácií. Dôvodom boli fotografie, ktoré kolovali po internete a ktoré ukazovali tento automobil. Podľa niektorých médií sa mal Duster pick-up predstaviť na autosalóne v Paríži a potom zamieriť do predaja. Skutočnosť je však celkom iná.

Duster prestavaný na pick-up je realitou, pričom vznikne presne 500 kusov. Nejde však o záležitosť, ktorú by si mohli zaobstarať zákazníci na žiadnom z európskych ani iných trhov. Teda aspoň zatiaľ nie. Jedná sa o výsledok spolupráce Daice, karosárskej firmy Romturingia a OVM Petrom. Posledná menovaná spoločnosť si celú túto sériu objednala a celú zákazku zaplatí.

Ak si spomeniete na špionážne zábery ukazujúce dva prevážané Dustery pick-up, potom vás môžeme uistiť, že nešlo o nič iné, než o prvé hotové exempláre. Celých 500 kusov si má OVM Petrom previesť do konca budúceho roka.

Na zákazku postavený Duster pick-up má pod kapotou motor 1.5 dCi a používa pohon všetkých kolies. Korba sa môže pochváliť dĺžkou 1700 mm a auto zvládne odviezť až 450 kg.

Hoci by sa dalo predpokladať, že by aj bežní zákazníci mali o podobný voz záujem, Dacia údajne zatiaľ sériovú výrobu tejto verzie neplánuje.

pickup_duster_1.jpgpickup_duster_2.jpgpickup_duster_7.jpgpickup_duster_4.jpgpickup_duster_5.jpgpickup_duster_6.jpgpickup_duster_3.jpgpickup_duster_8.jpgpickup_duster_9.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY