vytisknout velikost písma Dacia Duster dostala novú vrcholnú verziu Black Touch

Aj keď Dacia Duster patrí medzi najlacnejšie automobily svojej kategórie na trhu, a na niektorých detailoch je to naozaj vidieť, sem tam sa objaví nejaký špeciálny model či dokonca limitovaná edícia. Spravidla sa ale jedná o verzie určené pre jednotlivé trhy ako "odmena" za to, ako majú zákazníci túto Daciu radi.
Dacia Duster dostala novú vrcholnú verziu Black Touch
Napríklad Francúzi teraz dostali za odmenu edíciu Black Touch, čo je vlastne najluxusnejší Duster (a zrejme aj Dacia vôbec), ktorý si kedy mohli zaobstarať. Dacia Duster je najpredávanejšie auto vo svojej triede na francúzskom trhu od roku 2013. Edíciu Black Touch možno tiež chápať ako rozlúčka s Dusterom, než dorazí nová generácia. Tá by sa mala ukázať ešte tento rok.

dacia-duster-black-touch-4.jpgdacia-duster-black-touch-5.jpgdacia-duster-black-touch-7.jpg

Edícia Black Touch sa líši predovšetkým novým dizajnom 16" kolies, niekoľkými zvýraznenými detailmi exteriéru a samozrejme trochu luxusnejšou výbavou, ktorá je bez inokedy obvyklého príplatku. Nechýba celokožený volant, nové poťahy sedadiel, palubný systém s navigáciou a dotykovou obrazovkou a dekor interiéru z kvalitnejšieho plastu.
Na francúzskom trhu stojí Dacia Duster Black Touch od 17 100 eur za motor 1.2 TCe, diesel 1.5 dCi vyjde na 17 800 eur. Pohon všetkých kolies je pre obe verzie za príplatok 2000 eur. Zatiaľ nemáme informáciu o tom, či sa dostane edícia Black Touch aj na náš trh.
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY