vytisknout velikost písma Dacia Duster dostala novú vrcholnú verziu Black Touch

Aj keď Dacia Duster patrí medzi najlacnejšie automobily svojej kategórie na trhu, a na niektorých detailoch je to naozaj vidieť, sem tam sa objaví nejaký špeciálny model či dokonca limitovaná edícia. Spravidla sa ale jedná o verzie určené pre jednotlivé trhy ako "odmena" za to, ako majú zákazníci túto Daciu radi.
Dacia Duster dostala novú vrcholnú verziu Black Touch
Napríklad Francúzi teraz dostali za odmenu edíciu Black Touch, čo je vlastne najluxusnejší Duster (a zrejme aj Dacia vôbec), ktorý si kedy mohli zaobstarať. Dacia Duster je najpredávanejšie auto vo svojej triede na francúzskom trhu od roku 2013. Edíciu Black Touch možno tiež chápať ako rozlúčka s Dusterom, než dorazí nová generácia. Tá by sa mala ukázať ešte tento rok.

dacia-duster-black-touch-4.jpgdacia-duster-black-touch-5.jpgdacia-duster-black-touch-7.jpg

Edícia Black Touch sa líši predovšetkým novým dizajnom 16" kolies, niekoľkými zvýraznenými detailmi exteriéru a samozrejme trochu luxusnejšou výbavou, ktorá je bez inokedy obvyklého príplatku. Nechýba celokožený volant, nové poťahy sedadiel, palubný systém s navigáciou a dotykovou obrazovkou a dekor interiéru z kvalitnejšieho plastu.
Na francúzskom trhu stojí Dacia Duster Black Touch od 17 100 eur za motor 1.2 TCe, diesel 1.5 dCi vyjde na 17 800 eur. Pohon všetkých kolies je pre obe verzie za príplatok 2000 eur. Zatiaľ nemáme informáciu o tom, či sa dostane edícia Black Touch aj na náš trh.
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY