vytisknout velikost písma Dacia Duster ako pick-up s dvojitou kabínou je realitou. Ako sa vám páči?

Dacia Duster ako pick-up s dvojitou kabínou je realitou. Ako sa vám páči?

Dacia Duster s karosériou pick-up je téma, o ktorej sa opakovane špekuluje. Dôvodom boli fotky, ktoré obleteli svet internetu minulý rok, kedy sa objavila verzia s jednoduchou kabínou. Niektorí na nich videli novú verziu obľúbeného SUV, ale ako sa neskôr ukázalo, išlo o dielo spoločnosti Romturingia. A rovnaký prípad tu máme aj dnes. Rozdiel je len v tom, že auto dostalo dvojitú kabínu.

Duster prestavaný na pick-up tentoraz ponúka dva rady sedadiel a predĺžený zadný previs. Voz tiež dostal zliatinové kolesá, bohaté oplastovanie a nové zadné svetlá. Keby automobilka s takým Dusterom skutočne prišla, určite by sa záujemcovia našli. Lenže aj tentoraz sa jedná o auto individuálne prestavané spoločnosťou Romturingia.

Patrí sa však doplniť, že Duster pick-up s dvojitou kabínou nie je úplná novinka. Keď nebudeme počítať šesťkolesové monštrum, ktoré stojí v stredisku Centrul Renault Technológia Roumaine, potom sa auto podobnej koncepcie predstavilo už minulý rok ako koncept Orochi.

Podľa posledných správ to ale vyzerá, že by sa záujemcovia o Duster pick-up naozaj mohli dočkať auta dodaného priamo Renaultom. Podľa brazílskych médií by sa taký automobil mal predstaviť už v júni.

picku_2.jpgpicku_4.jpgpicku_5.jpgpicku_6.jpgpicku_1.jpgpicku_3.jpg
Foto: Promotor

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY