vytisknout velikost písma Dacia Duster a Sandero sa predstaví v špeciálnych edíciách

Dacia Duster a Sandero sa predstaví v špeciálnych edíciách

Dacia začína chrliť špeciálnej limitované edície svojich modelov skoro rovnako ako Bugatti v prípade Veyronu. Na autosalóne v Paríži automobilka ukáže upravené SUV Dacia Duster v edícii Air a hatchback Dacia Sandero v edícii Black Touch.

09.jpg02.jpg11.jpg
K navodeniu tej správnej leteckej atmosféry chýba Dusteru už len poriadne krídlo. Navigácia, klimatizácia a ďalšie luxusné doplnky sú v základe

Na Dusteri si asi hneď všimnete exteriérového polepu, ktorý pripomína letecký výškomer. Rovnaký dekor je potom v interiéri na sedačkách. Duster dostal aj imitáciu ochrany podvozku a pár ďalších detailov, ktoré ho pomôžu odlíšiť od bežnej konfekcie. Súčasťou úprav sú aj napríklad 16 "kolesá a zatmavené zadné okná.

Dacia Sandero Black Touch je potom zase prevedenie v čiernej. Nedokážeme si ale predstaviť, ako bude vnútro auta vyzerať (a cítiť) po celodennom státí na priamom slnku. Obávame sa, že tu nepomôžu ani štandardne dodávané tónované sklá či klimatizácia....

14.jpg15.jpg13.jpg
Úpravy na Sanderu sú o niečo triezvejšie. Celý interiér je zhotovený v čiernej a výbava je tiež veľmi bohatá

Pod kapotou sa nič nemení, takže očakávajte rovnakú ponuku pohonných jednotiek, na akú ste zvyknutí. Bohatšia má byť hlavne výbava a napríklad obe limitované Dacie dostanú štandardne audio systém s dotykovým displejom a navigáciou.

01.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg10.jpg10a.jpg

12.jpg16.jpg17.jpg

18.jpg19.jpg20.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY