vytisknout velikost písma Dacia Dokker v komfortne ladenom prevedení Emblème

Automobilka Renault na svojom domácom trhu ponúkne vylepšené prevedenie modelu Dacia Dokker s označením Emblème.
Dacia Dokker v komfortne ladenom prevedení Emblème

Dacia vo Francúzsku po novom ponúka svoj ​​v podstate úžitkový Dokker tiež v komfortnejším prevedení emblém. Vychádza z výbavového stupňa Lauréate, ale pridáva ďalšie výbavové a štylistické prvky. Štandardom sa stane multimediálny systém s navigáciou a dotykovým displejom, ako aj látkové koberčeky a tempomat. Výpočet pokračuje šestnásťpalcovými zliatinovými ráfikmi, strešnými pozdĺžnikmi či zatmavenými zadnými oknami.

Dacia Dokker Embleme 1.jpgDacia Dokker Embleme 2.jpgDacia Dokker Embleme 3.jpgDacia Dokker Embleme 4.jpgDacia Dokker Embleme 5.jpgDacia Dokker Embleme 6.jpg
Dacia Dokker v prevedení Emblème

Ako je vidieť aj z pripojených snímok, Dacia Dokker Emblème prináša ďalej špecifický vzor čalúnenia sedadiel, lesklo čierny rám stredovej konzole a logá s nápismi Emblème. Ponuka pohonných jednotiek bude obmedzená len na tie najvýkonnejšie z nich, menovite na zážihový 1,2 TCe 115 koní (85 kW) a vznetový 1,5 dCi 90 koní (66 kW). Priplácať možno napríklad za metalízu, parkovacie senzory alebo ďalšie mapové podklady.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY