vytisknout velikost písma Dacia Dokker v komfortne ladenom prevedení Emblème

Automobilka Renault na svojom domácom trhu ponúkne vylepšené prevedenie modelu Dacia Dokker s označením Emblème.
Dacia Dokker v komfortne ladenom prevedení Emblème

Dacia vo Francúzsku po novom ponúka svoj ​​v podstate úžitkový Dokker tiež v komfortnejším prevedení emblém. Vychádza z výbavového stupňa Lauréate, ale pridáva ďalšie výbavové a štylistické prvky. Štandardom sa stane multimediálny systém s navigáciou a dotykovým displejom, ako aj látkové koberčeky a tempomat. Výpočet pokračuje šestnásťpalcovými zliatinovými ráfikmi, strešnými pozdĺžnikmi či zatmavenými zadnými oknami.

Dacia Dokker Embleme 1.jpgDacia Dokker Embleme 2.jpgDacia Dokker Embleme 3.jpgDacia Dokker Embleme 4.jpgDacia Dokker Embleme 5.jpgDacia Dokker Embleme 6.jpg
Dacia Dokker v prevedení Emblème

Ako je vidieť aj z pripojených snímok, Dacia Dokker Emblème prináša ďalej špecifický vzor čalúnenia sedadiel, lesklo čierny rám stredovej konzole a logá s nápismi Emblème. Ponuka pohonných jednotiek bude obmedzená len na tie najvýkonnejšie z nich, menovite na zážihový 1,2 TCe 115 koní (85 kW) a vznetový 1,5 dCi 90 koní (66 kW). Priplácať možno napríklad za metalízu, parkovacie senzory alebo ďalšie mapové podklady.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY