vytisknout velikost písma Dacia Dokker a Lodgy sa predstavujú v prevedení Stepway [Fotogaléria]

Dacia Dokker a Lodgy sa predstavujú v prevedení Stepway [Fotogaléria]

Dacia privezie na parížsky autosalón dve novinky. Európanom sa predstaví Lodgy a Dokker v prevedení Stepway. Nič zásadné ale nečakajte, rovnako ako napríklad u Sandera Stepway ide predovšetkým o dizajnovú záležitosť. Navyše sa predstavovaná verzia už na niektorých trhoch predáva.

Zmeny na karosérii sú klasické. Dizajnéri pridali viac čierneho plastu na nárazníky, blatníky i prahy, pod obidva nárazníky sa nasťahoval strieborný plast imitujúci ochranné kryty, tmavošedé sú šestnásťpalcové zliatinové kolesá aj strešné lyžiny a samozrejme nesmie chýbať nová paleta farieb v čele s výraznou modrou určenou pre verzie Stepway.

Interiér ponúkne už len decentné novinky v podobe farebne ladených rámčekov okolo výduchov ventilácie alebo celej stredovej konzole.

Lodgy Stepway dorazí s benzínovým motorom 1.2 TCe s výkonom 85 kW (115 koní) alebo naftovou tisícpäťstovkou s maximom 81 kW (110 k). Dokker Stepway sa predstaví so slabším dieselom 1.5 dCi (66 kW / 90 k), vo Francúzsku sa potom bude ponúkať aj motor 1.2 TCe.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY