vytisknout velikost písma Dacia Dokker a Lodgy sa predstavujú v prevedení Stepway [Fotogaléria]

Dacia Dokker a Lodgy sa predstavujú v prevedení Stepway [Fotogaléria]

Dacia privezie na parížsky autosalón dve novinky. Európanom sa predstaví Lodgy a Dokker v prevedení Stepway. Nič zásadné ale nečakajte, rovnako ako napríklad u Sandera Stepway ide predovšetkým o dizajnovú záležitosť. Navyše sa predstavovaná verzia už na niektorých trhoch predáva.

Zmeny na karosérii sú klasické. Dizajnéri pridali viac čierneho plastu na nárazníky, blatníky i prahy, pod obidva nárazníky sa nasťahoval strieborný plast imitujúci ochranné kryty, tmavošedé sú šestnásťpalcové zliatinové kolesá aj strešné lyžiny a samozrejme nesmie chýbať nová paleta farieb v čele s výraznou modrou určenou pre verzie Stepway.

Interiér ponúkne už len decentné novinky v podobe farebne ladených rámčekov okolo výduchov ventilácie alebo celej stredovej konzole.

Lodgy Stepway dorazí s benzínovým motorom 1.2 TCe s výkonom 85 kW (115 koní) alebo naftovou tisícpäťstovkou s maximom 81 kW (110 k). Dokker Stepway sa predstaví so slabším dieselom 1.5 dCi (66 kW / 90 k), vo Francúzsku sa potom bude ponúkať aj motor 1.2 TCe.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY