vytisknout velikost písma Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

V posledných dňoch sa na internete začali objavovať správy o tom, že by sa v roku 2015 mohla objaviť rumunská automobilka Dacia v seriáli Formuly 1. Centrálnou postavou by sa mal stať Colin Kolles, bývalý šéf tímu Force India. Motory pre tento nový tím má údajne obstarať samozrejme automobilka Renault.

Znie to zaujímavo, nie úplne nereálne, nakoniec Daciu nájdeme aj v iných a taktiež prestížnejších súťažiach. Aktuálne sa hodí spomenúť dakarská rallye, kde mimochodom jeden Duster skončil rozložený ako taká hračka, druhý však dorazil do cieľa na solídnom štrnástom mieste. Lenže zatiaľ čo spojenie Duster - Dakar dáva veľký zmysel, spojenie lacnej automobilky so seriálom F1 sa príliš zmysluplné nezdá (aj keď možné je všetko).

Každopádne sme vzniesli otázku priamo na francúzsku centrálu Renault a od Jeana-Jacquesa Delaruwiére, ktorý má na starosť okrem iného aj šport, dorazila veľmi stručná odpoveď.

"There is absolutely no F1 project for Dacia." Teda žiadne "možno", "keby" alebo "zvažujeme" atď., ako to automobilky radi robia, keď niečo nechcú priznať. Oficiálne sa žiaden projekt spájajúci Daciu a F1 nechystá.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY