vytisknout velikost písma Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

V posledných dňoch sa na internete začali objavovať správy o tom, že by sa v roku 2015 mohla objaviť rumunská automobilka Dacia v seriáli Formuly 1. Centrálnou postavou by sa mal stať Colin Kolles, bývalý šéf tímu Force India. Motory pre tento nový tím má údajne obstarať samozrejme automobilka Renault.

Znie to zaujímavo, nie úplne nereálne, nakoniec Daciu nájdeme aj v iných a taktiež prestížnejších súťažiach. Aktuálne sa hodí spomenúť dakarská rallye, kde mimochodom jeden Duster skončil rozložený ako taká hračka, druhý však dorazil do cieľa na solídnom štrnástom mieste. Lenže zatiaľ čo spojenie Duster - Dakar dáva veľký zmysel, spojenie lacnej automobilky so seriálom F1 sa príliš zmysluplné nezdá (aj keď možné je všetko).

Každopádne sme vzniesli otázku priamo na francúzsku centrálu Renault a od Jeana-Jacquesa Delaruwiére, ktorý má na starosť okrem iného aj šport, dorazila veľmi stručná odpoveď.

"There is absolutely no F1 project for Dacia." Teda žiadne "možno", "keby" alebo "zvažujeme" atď., ako to automobilky radi robia, keď niečo nechcú priznať. Oficiálne sa žiaden projekt spájajúci Daciu a F1 nechystá.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY