vytisknout velikost písma Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

Dacia a vstup do seriálu Formuly 1? Absolútne žiadne plány

V posledných dňoch sa na internete začali objavovať správy o tom, že by sa v roku 2015 mohla objaviť rumunská automobilka Dacia v seriáli Formuly 1. Centrálnou postavou by sa mal stať Colin Kolles, bývalý šéf tímu Force India. Motory pre tento nový tím má údajne obstarať samozrejme automobilka Renault.

Znie to zaujímavo, nie úplne nereálne, nakoniec Daciu nájdeme aj v iných a taktiež prestížnejších súťažiach. Aktuálne sa hodí spomenúť dakarská rallye, kde mimochodom jeden Duster skončil rozložený ako taká hračka, druhý však dorazil do cieľa na solídnom štrnástom mieste. Lenže zatiaľ čo spojenie Duster - Dakar dáva veľký zmysel, spojenie lacnej automobilky so seriálom F1 sa príliš zmysluplné nezdá (aj keď možné je všetko).

Každopádne sme vzniesli otázku priamo na francúzsku centrálu Renault a od Jeana-Jacquesa Delaruwiére, ktorý má na starosť okrem iného aj šport, dorazila veľmi stručná odpoveď.

"There is absolutely no F1 project for Dacia." Teda žiadne "možno", "keby" alebo "zvažujeme" atď., ako to automobilky radi robia, keď niečo nechcú priznať. Oficiálne sa žiaden projekt spájajúci Daciu a F1 nechystá.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY