vytisknout velikost písma Cupra pokorí Mégane RS. Seat ale ešte nevie, či sa mu chce zájsť lepší čas

Cupra pokorí Mégane RS. Seat ale ešte nevie, či sa mu chce zájsť lepší čas

Včerajšie prepísanie rekordu na Nürburgringu medzi sériovo vyrábanými predokolkami nenechal Seat bez povšimnutia. Sven Schawe, vedúci vývoja podvozku pre Leon Cupra, sa nechal počuť, že čas stanovený Mégane RS nebude problém prekonať. Zatiaľ si však Seat údajne musí rozmyslieť, či sa mu vôbec chce s Renaultom súperiť.

Schawe oprávnene upozorňuje na fakt, že Leon Cupra bol pokorený veľmi upraveným automobilom, ktorý sa od Seatu výrazne líši. Pritom mu ale nadelil iba štyri sekundy. Keď bude Seat chcieť, môže odľahčiť Cupru až o 100 kilogramov. Ešte zaujímavejšia je však zmienka o ostrejší Leon Cupra, ktorý je dokonca pripravený. Aktuálne sa čaká iba na to, či dostane zelenú a začne sa vyrábať.

Seat chce ponúknuť auto, ktoré nebude zaradené do nejakej limitovanej série. Ak automobilka zistí záujem zo strany zákazníkov, ostrá Cupra sa stane realitou. Hovorí sa aj o výkone zvýšenom až na 300 koní, pohon všetkých kolies ale Leon určite nedostane. Schawe síce hovorí, že je hlavným dôvodom takéhoto rozhodnutia úspora hmotnosti, nižšia cena a vraj aj vyššia rýchlosť, pravé dôvody ale samozrejme môžeme hľadať v centrále VW, ktorá zaručene nepotrebuje priamu konkurenciu pre Golf R.

Každopádne bude veľmi zaujímavé tento súboj sledovať a takisto bude stáť za pozornosť, ako do všetkého prehovorí Honda s chystaným Civicom Type-R.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY