vytisknout velikost písma Crossover Infiniti QX30 je tak trochu iný Mercedes GLA

Crossover Infiniti QX30 je tak trochu iný Mercedes GLA

Nový kompaktný crossover od Infiniti si požičal platformu MFA, na ktorej jazdia napríklad Mercedes triedy A alebo SUV GLA. Svojím spôsobom tak pôjde o veľmi podobné autá, aj keď u zákazníkov dneska nerozhoduje technika, ale dizajn. A odlišnejšie asi nové SUV, teda pardon... crossover od Infiniti byť už nemôže.

infiniti (1).JPGinfiniti (12).JPGinfiniti (9).JPG
Koncept QX30 je prakticky pripravený pre sériovú výrobu vrátane toho veľmi agresívne tvarovaného predku. Pod povrchom je technika Mercedesu triedy A a GLA

Pod kapotou crossoveru Infiniti QX30 sa nekonajú žiadne elektromotory a hybridy. Toto je konvenčné auto s benzínovým dvojlitrom s preplňovaním alebo naftovým štvorvalcom 2,1 litra. Obidva motory dodáva aj Mercedes-Benz.

Vedľa nového konceptu QX30, ktorý už sa do sériovej výroby príliš meniť nebude, sa v Ženeve ukázal aj model Infiniti Q60, ktorý bude súperiť napríklad s BMW radu 4 Coupé.

infiniti (10).JPGinfiniti (11).JPGinfiniti (2).JPGinfiniti (3).JPGinfiniti (4).JPGinfiniti (5).JPGinfiniti (6).JPGinfiniti (7).JPGinfiniti (8).JPG

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY