vytisknout velikost písma Corvette Stingray "páli" nemeckou diaľnicou 300 km/h

Najslávnejší americký športový automobil dorazil do Európy. A kde ho odskúšať lepšie ako na nemeckej diaľnici bez rýchlostného obmedzenia...
Corvette Stingray "páli" nemeckou diaľnicou 300 km/h

V éteri sa objavilo video, v ktorom zasadol Patrick Herrmann zo spoločnosti Chevrolet Europe za volant nového Corvette Stingray (C7), aby ukázal, že najnovší Corvette je skutočne rýchlym autom. Digitálny tachometer v ňom na chvíľu ukázal "300 km/h", takže je pravdepodobné, že výrobcom sľubovaná limitná rýchlosť 305 km/h bude skutočnosťou.

Video je takmer dve minúty dlhé, ale na svoje si v ňom prídu hlavne zarytí vyznávači rýchlych amerických vozov. Pripomeňme aspoň, že nová Corvette Stingray je poháňaná priamovstrekovacím osemvalcom LT1 6,2 l kombinovaným štandardne so sedemstupňovou, manuálne radenou prevodovkou.


 

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY