vytisknout velikost písma Corvette Callaway SC610 prichádza s 610 koňmi, na Z06 to nestačí

Spoločnosť Callaway Cars Inc. konečne predstavila vlastnú interpretáciu najnovšieho Corvette (C7).
Corvette Callaway SC610 prichádza s 610 koňmi, na Z06 to nestačí

Callaway stavia rôzne kreácie, ale preslávil sa predovšetkým svojimi adaptáciami vozidiel Chevrolet Corvette, pričom bolo len otázkou času, kedy uvedie svoju prestavbu najnovšej generácie Corvette Stingray (C7). Už vlani v októbri sme vám ukázali kombi Callaway AeroWagon, na posilnenie výkonových parametrov sme si ale museli počkať. Teraz je čakanie u konca. Prichádza Corvette Callaway SC610.

Corvette Callaway C7.jpgCorvette Callaway C7 2.jpg
Corvette Callaway SC610 bude k dispozícii v dvoch verziách

Štylistické úpravy budú zrejme len obmedzené, viac sa toho opäť odohralo pod kapotou. Tam sedí osemvalec 6,2 l vybavený upraveným saním a novým nerezovým výfukovým traktom, ale predovšetkým preplňovacím kompresorom Eaton a medzichladičom stlačovaného vzduchu. Výsledkom je výkon navýšený na 610 koní a krútiaci moment zväčšený na 762 Nm. Vozidlo bude k dispozícii vo verziách STD a OPT, pričom tá druhá obsahuje okrem posilňovacej kúry tiež upravený podvozok alebo sadu aerodynamických doplnkov z uhlíkových kompozitov.

Nová Corvette Callaway SC610 má v kombinácii s šesťstupňovou, manuálne radenou prevodovkou zrýchliť z 0 na 96 km/h za 3,4 s, pričom štvrťmílu spraví za rovných 11 s s výslednú rýchlosťou 201,17 km/h. Pripomeňme, že práve predstavená továrenská Corvette Z06 pri použití podobného motora dosahuje výkon 625 koní a krútiaci moment 861 Nm.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY