vytisknout velikost písma Corvette C7 Callaway: kombík potvrdený, prototypy do mesiaca

Americký ladič Callaway uvádza podrobnosti k svojej prestavbe superšportu Corvette C7 na kombík shooting brake. A pozor: prestavba bude návratná!
Corvette C7 Callaway: kombík potvrdený, prototypy do mesiaca

Spoločnosť Callaway sa zameriava predovšetkým na automobily značky Chevrolet, pričom prakticky zakaždým to stojí za to. Pripomeňme napríklad ladený Chevrolet Silverado Callaway alebo špeciál Callaway C16 Speedster. Už v marci sme prvýkrát hovorili o tom, že Callaway pripravuje konverziu súčasnej generácie Corvette (C7) na kombi AeroWagon, teraz už môžeme byť konkrétnejší.

Corvette C7 Callaway 1.jpg
Shooting Brake Callaway AeroWagon sa stáva skutočnosťou

Karoséria tohto strihu sa u športových automobilov v posledných rokoch vracia do módy, spomeňme napríklad Ferrari FF alebo Aston Martin Rapide Jet 2 +2. AeroWagon bude u Callawaya možné objednať už v januári, pričom prvé funkčné prototypy majú byť postavené už v polovici novembra. Cena prestavby má začínať na sume 15 000 dolárov, za lakovanie sa pripláca 1 500 dolárov a väčšina z dielov má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov.

Corvette C7 Callaway2.jpgCorvette C7 Callaway3.jpg
Vľavo kombi AeroWagon, vpravo odladená verzia štandardnej Corvette (C7)

Na stavbe Callaway AeroWagon nájdeme hneď niekoľko zaujímavostí. Predovšetkým, po prestavbe na shooting brake bude vozidlo možné pomerne ľahko vrátiť do pôvodnej podoby, kupé si navyše zachováva pôvodné odnímateľné strešné diely (targa). Samozrejmosťou bude mierny nárast objemu batožinového priestoru.

Spolu s kombíkom Callaway pripravil tiež posilňujúcu kôru pre základné prevedenie Corvette C7. V sade modifikácii nájdeme predovšetkým výkonnejší motor s preplňovacím kompresorom a novými sacími i výfukovými traktmi. Podrobnosti sa dozvieme ešte pred koncom tohto roka.

Zdroj: Carscoops.com

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY