vytisknout velikost písma Čo sa stane, keď skrížite Nissan NV200 a typické londýnske taxi?

Čo sa stane, keď skrížite Nissan NV200 a typické londýnske taxi?

V auguste 2012 bolo oznámené, že Nissan NV200 prevezme úlohu londýnskeho taxi. Mimochodom okrem Londýna tento model zabodoval aj v New Yorku alebo v Tokiu. Oficiálne vyrazia do ulíc britskej metropoly prvé exempláre v decembri tohto roku. Kým sa tak stane, Nissan prišiel na základe reakcií na prvé verzie s úpravou, ktorá má NV200 viac priblížiť jeho slávnemu predchodcovi.

Do práce sa pod heslom "Developed for London, in London" dalo britskej dizajnérske štúdio tejto japonskej automobilky, ktoré mimochodom stojí napríklad za vizážou modelu Juke. Výsledok si môžete pozrieť na priložených fotografiách. Samozrejme vzhľad je otázkou rýdzo subjektívnou, avšak v tomto prípade sa vyložene ponúka názor, že táto zmena je skôr k horšiemu.

Nissan NV200 ako londýnske taxi nakoniec dostane benzínovú jedna-šestku spojenú s automatickou prevodovkou. V roku 2015 začne v Londýne prevážať zákazníkov aj čisto elektrické prevedenie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY