vytisknout velikost písma Čo sa stane, keď budete chcieť urobiť z Panamery niečo ako 997 GT3 RS?

Čo sa stane, keď budete chcieť urobiť z Panamery niečo ako 997 GT3 RS?

Kto chce skutočne ostrú Panameru, ten volí verziu Turbo S. Takýto zákazník potom dostane veľmi luxusné a neskutočne rýchle luxusné auto. Lenže rovnako ako pri iných modeloch, aj pri Panamere sa nájdu takí, ktorí chcú ešte niečo viac. Napríklad niečo ako Porsche 997 GT3 RS. Lenže nič také automobilka neponúka. Riešenie? Tuning!

Práve 997 GT3 RS3 je model, ktorý poslúžil istému zákazníkovi ako vzor pre úpravu jeho Panamery. Základ tuningu obstarala spoločnosť Prior Design, ktorá pridala na auto prepracovaný nárazník, rozšírené blatníky a ďalšie nové prvky zlepšujúce aerodynamiku. Došlo tiež na inštaláciu obrovských diskov s veľkosťou 22 ".

Aby toho nebolo málo, Panamera (konkrétne ide o verziu Turbo) dostala ešte ďalej vylepšený podvozok, čo okrem iného znamená aj menšiu svetlú výšku. Nakoniec bol pridaný tiež nerezový výfuk a úprava softvéru motora.

Vzhľad ako taký doladila spoločnosť Folienwerk-NRW, ktorá nasadila šedú fóliu kombinovanú s červenými detailmi presne tak, ako to mala 997 GT3 RS. Výsledok si môžete pozrieť vo fotogalérii.

gt3rs3_1.jpggt3rs3_2.jpggt3rs3_6.jpggt3rs3_3.jpggt3rs3_4.jpggt3rs3_5.jpggt3rs3_7.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY