vytisknout velikost písma Čo sa stane, keď budete chcieť urobiť z Panamery niečo ako 997 GT3 RS?

Čo sa stane, keď budete chcieť urobiť z Panamery niečo ako 997 GT3 RS?

Kto chce skutočne ostrú Panameru, ten volí verziu Turbo S. Takýto zákazník potom dostane veľmi luxusné a neskutočne rýchle luxusné auto. Lenže rovnako ako pri iných modeloch, aj pri Panamere sa nájdu takí, ktorí chcú ešte niečo viac. Napríklad niečo ako Porsche 997 GT3 RS. Lenže nič také automobilka neponúka. Riešenie? Tuning!

Práve 997 GT3 RS3 je model, ktorý poslúžil istému zákazníkovi ako vzor pre úpravu jeho Panamery. Základ tuningu obstarala spoločnosť Prior Design, ktorá pridala na auto prepracovaný nárazník, rozšírené blatníky a ďalšie nové prvky zlepšujúce aerodynamiku. Došlo tiež na inštaláciu obrovských diskov s veľkosťou 22 ".

Aby toho nebolo málo, Panamera (konkrétne ide o verziu Turbo) dostala ešte ďalej vylepšený podvozok, čo okrem iného znamená aj menšiu svetlú výšku. Nakoniec bol pridaný tiež nerezový výfuk a úprava softvéru motora.

Vzhľad ako taký doladila spoločnosť Folienwerk-NRW, ktorá nasadila šedú fóliu kombinovanú s červenými detailmi presne tak, ako to mala 997 GT3 RS. Výsledok si môžete pozrieť vo fotogalérii.

gt3rs3_1.jpggt3rs3_2.jpggt3rs3_6.jpggt3rs3_3.jpggt3rs3_4.jpggt3rs3_5.jpggt3rs3_7.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY