vytisknout velikost písma Citroën pozýva na autosalón v Pekingu. Ukáže sériový Wild Rubis?

Citroën pozýva na autosalón v Pekingu. Ukáže sériový Wild Rubis?

Citroën sa dnes vytasil s pozvánkou na autosalón v Pekingu, kde predstaví ďalší prírastok do radu DS. Automobilka zatiaľ drží všetky informácie v tajnosti, do sveta však vyslala prvý obrázok. Podľa neho to vyzerá, že o pár dní predstavia sériovú verziu konceptu Wild Rubis. Rad DS teda dostane prvé SUV.

Predstavenie finálnej verzie francúzskeho SUV spadajúceho medzi DS potvrdzujú aj správy z minulosti. Svetovú premiéru si štúdia Wild Rubis odbila presne pred rokom práve v Pekingu a už vtedy sa hovorilo o tom, že sa sériové prevedenie ukáže tento rok na jar.

Wild Rubis ako koncept luxusného SUV meral na dĺžku 4,7 m, široký je 1,95 m a vysoký 1,59 m. Rázvor náprav potom dosahuje 2,9 m. O pohon sa staral systém HYbrid4, ktorý na rozdiel od aktuálne predávanej dieselovej verzie používa ako základ jedna-šestku THP. Nie je vôbec nereálne, že práve tento pohon takisto nájdeme v dnes predstavenom Peugeote Exalt.

Okrem nového DS sa v Pekingu ukáže tiež koncept DS 5LS R. Ten má opäť pod kapotou preplňovanú jedna-šestku, ktorá disponuje parametrami 300 koní a 400 Nm.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY