vytisknout velikost písma Citroën pozýva na autosalón v Pekingu. Ukáže sériový Wild Rubis?

Citroën pozýva na autosalón v Pekingu. Ukáže sériový Wild Rubis?

Citroën sa dnes vytasil s pozvánkou na autosalón v Pekingu, kde predstaví ďalší prírastok do radu DS. Automobilka zatiaľ drží všetky informácie v tajnosti, do sveta však vyslala prvý obrázok. Podľa neho to vyzerá, že o pár dní predstavia sériovú verziu konceptu Wild Rubis. Rad DS teda dostane prvé SUV.

Predstavenie finálnej verzie francúzskeho SUV spadajúceho medzi DS potvrdzujú aj správy z minulosti. Svetovú premiéru si štúdia Wild Rubis odbila presne pred rokom práve v Pekingu a už vtedy sa hovorilo o tom, že sa sériové prevedenie ukáže tento rok na jar.

Wild Rubis ako koncept luxusného SUV meral na dĺžku 4,7 m, široký je 1,95 m a vysoký 1,59 m. Rázvor náprav potom dosahuje 2,9 m. O pohon sa staral systém HYbrid4, ktorý na rozdiel od aktuálne predávanej dieselovej verzie používa ako základ jedna-šestku THP. Nie je vôbec nereálne, že práve tento pohon takisto nájdeme v dnes predstavenom Peugeote Exalt.

Okrem nového DS sa v Pekingu ukáže tiež koncept DS 5LS R. Ten má opäť pod kapotou preplňovanú jedna-šestku, ktorá disponuje parametrami 300 koní a 400 Nm.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY