vytisknout velikost písma Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Je tu ďalšia štýlová séria odvodená od štylisticky výrazného modelu Citroën DS3. A nie je jedna, útočí rovno vo dvojici.
Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Citroën DS3 patrí nepochybne k najlepšie jazdiacim autám rady DS, avšak zákazníkov oslovuje tiež svojou výraznou, vysoko dekoratívne vizážou. Preto ide o obľúbený predmet záujmu značiek, ktoré sa chcú nejako zviditeľniť aj mimo brandže. Možno si spomeniete na špeciálnu edíciu Citroën DS3 World Paris z vlaňajšieho novembra, ktorá mala pripomenúť otvorenie vzorovej parížskej predajne DS World Paris.

Na britskom trhu sa teraz objavila séria Citroën DS3 dsign a DStyle pripravená v spolupráci s americkou kozmetickou firmou Benefit Cosmetics a určená, nie prekvapivo, ženám. Tým totiž zrejme nebude príliš vadiť inštalácia najlacnejšieho motora 1,2 VTi s výkonom 82 koní (60 kW), ceny upravených áut pritom začínajú na necelých 15 tis. librách. Vozidlá odvodené z radu dsign majú červený lak s bielymi zrkadlami, strechou a ráfikmi (17 palcov), zatmavené zadné okná a chrómované doplnky. Interiér má vynikať bielou palubnou doskou a ďalšími bielymi doplnkami.

Citroen DS3 Benefit 9.jpgCitroen DS3 Benefit 1.jpgCitroen DS3 Benefit 5.jpgCitroen DS3 Benefit 8.jpgCitroen DS3 Benefit 99.jpgCitroen DS3 Benefit 3.jpg
Citroën DS3 DStyle by Benefit

Z výbavy DStyle odvodený model Citroën DS3 DStyle by Benefit má pripomínať riasenku z radu "they'r Real!" A dostupný je so silnejším motorom 1,6 VTi s výkonom 120 koní (88 kW). Karoséria je lakovaná šedou metalízou a strecha a zrkadlá sú sfarbené oranžovou farbou. Interiéru v tomto prípade dominujú čierne tóny. Z radu Citroën DS3 by Benefit by mala byť časom odvodená ešte tretia, zatiaľ nespresnená séria.

Kúpiť žene riasenku alebo make-up je už trochu fádne, ale čo takto jej s riasenkou zaobstarať aj auto...?

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY