vytisknout velikost písma Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Je tu ďalšia štýlová séria odvodená od štylisticky výrazného modelu Citroën DS3. A nie je jedna, útočí rovno vo dvojici.
Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Citroën DS3 patrí nepochybne k najlepšie jazdiacim autám rady DS, avšak zákazníkov oslovuje tiež svojou výraznou, vysoko dekoratívne vizážou. Preto ide o obľúbený predmet záujmu značiek, ktoré sa chcú nejako zviditeľniť aj mimo brandže. Možno si spomeniete na špeciálnu edíciu Citroën DS3 World Paris z vlaňajšieho novembra, ktorá mala pripomenúť otvorenie vzorovej parížskej predajne DS World Paris.

Na britskom trhu sa teraz objavila séria Citroën DS3 dsign a DStyle pripravená v spolupráci s americkou kozmetickou firmou Benefit Cosmetics a určená, nie prekvapivo, ženám. Tým totiž zrejme nebude príliš vadiť inštalácia najlacnejšieho motora 1,2 VTi s výkonom 82 koní (60 kW), ceny upravených áut pritom začínajú na necelých 15 tis. librách. Vozidlá odvodené z radu dsign majú červený lak s bielymi zrkadlami, strechou a ráfikmi (17 palcov), zatmavené zadné okná a chrómované doplnky. Interiér má vynikať bielou palubnou doskou a ďalšími bielymi doplnkami.

Citroen DS3 Benefit 9.jpgCitroen DS3 Benefit 1.jpgCitroen DS3 Benefit 5.jpgCitroen DS3 Benefit 8.jpgCitroen DS3 Benefit 99.jpgCitroen DS3 Benefit 3.jpg
Citroën DS3 DStyle by Benefit

Z výbavy DStyle odvodený model Citroën DS3 DStyle by Benefit má pripomínať riasenku z radu "they'r Real!" A dostupný je so silnejším motorom 1,6 VTi s výkonom 120 koní (88 kW). Karoséria je lakovaná šedou metalízou a strecha a zrkadlá sú sfarbené oranžovou farbou. Interiéru v tomto prípade dominujú čierne tóny. Z radu Citroën DS3 by Benefit by mala byť časom odvodená ešte tretia, zatiaľ nespresnená séria.

Kúpiť žene riasenku alebo make-up je už trochu fádne, ale čo takto jej s riasenkou zaobstarať aj auto...?

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY