vytisknout velikost písma Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Je tu ďalšia štýlová séria odvodená od štylisticky výrazného modelu Citroën DS3. A nie je jedna, útočí rovno vo dvojici.
Citroën DS3 v edíciách dsign a DStyle by Benefit pre lepšiu pleť

Citroën DS3 patrí nepochybne k najlepšie jazdiacim autám rady DS, avšak zákazníkov oslovuje tiež svojou výraznou, vysoko dekoratívne vizážou. Preto ide o obľúbený predmet záujmu značiek, ktoré sa chcú nejako zviditeľniť aj mimo brandže. Možno si spomeniete na špeciálnu edíciu Citroën DS3 World Paris z vlaňajšieho novembra, ktorá mala pripomenúť otvorenie vzorovej parížskej predajne DS World Paris.

Na britskom trhu sa teraz objavila séria Citroën DS3 dsign a DStyle pripravená v spolupráci s americkou kozmetickou firmou Benefit Cosmetics a určená, nie prekvapivo, ženám. Tým totiž zrejme nebude príliš vadiť inštalácia najlacnejšieho motora 1,2 VTi s výkonom 82 koní (60 kW), ceny upravených áut pritom začínajú na necelých 15 tis. librách. Vozidlá odvodené z radu dsign majú červený lak s bielymi zrkadlami, strechou a ráfikmi (17 palcov), zatmavené zadné okná a chrómované doplnky. Interiér má vynikať bielou palubnou doskou a ďalšími bielymi doplnkami.

Citroen DS3 Benefit 9.jpgCitroen DS3 Benefit 1.jpgCitroen DS3 Benefit 5.jpgCitroen DS3 Benefit 8.jpgCitroen DS3 Benefit 99.jpgCitroen DS3 Benefit 3.jpg
Citroën DS3 DStyle by Benefit

Z výbavy DStyle odvodený model Citroën DS3 DStyle by Benefit má pripomínať riasenku z radu "they'r Real!" A dostupný je so silnejším motorom 1,6 VTi s výkonom 120 koní (88 kW). Karoséria je lakovaná šedou metalízou a strecha a zrkadlá sú sfarbené oranžovou farbou. Interiéru v tomto prípade dominujú čierne tóny. Z radu Citroën DS3 by Benefit by mala byť časom odvodená ešte tretia, zatiaľ nespresnená séria.

Kúpiť žene riasenku alebo make-up je už trochu fádne, ale čo takto jej s riasenkou zaobstarať aj auto...?

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY