vytisknout velikost písma Citroën DS3 má po facelifte. Nezostalo len pri svetlách

Citroën DS3 má po facelifte. Nezostalo len pri svetlách

Citroën predstavil modernizáciu pre model DS3 a DS3 Cabrio. Najviditeľnejšou zmenou sú jednoznačne nové svetlomety vpredu aj vzadu, ale automobilka nezostala len u tohto. Novinkou je taktiež systém Active City Brake a samozrejme motory plniace normu Euro 6.

Nové svetlomety kombinujú xenóny s trojicou diód. Okrem dizajnu, ktorý je veľmi vydarený, sľubuje Citroën lepšiu viditeľnosť a nižšiu spotrebu energie. U stretávacích svetiel má byť rozdiel 35%, v prípade tých diaľkových ide o úsporu 75%. Úpravami prešli aj koncové svetlá, ktoré sa po novom predstavujú v dizajne, ktorý sme si mohli pozrieť napríklad na koncepte Wild Rubis.

Spolu s faceliftom potom dorazili aj detaily v podobe laserom vytvoreného "mesta" na palubnej doske a rovnaký motív sa môže objaviť aj na zadnej dvojici okien . Do ponuky vstupuje nový biely lak karosérie a nové sedemnásťpalcové disky.

Čo sa motorov týka, Citroën začne ponúkať naftovú jedna-šestku BlueHDi 120 a na niektorých trhoch aj slabšie verzii disponujúci výkonom 100 koní. Spotreba sa má pri oboch pohybovať hlboko pod hranicou štyroch litrov. Ako správne tušíte, aj tu bude norma Euro 6 splnená pomocou systému vstrekovania močoviny. V prípade benzínových jednotiek bude k dispozícii ako základ motor e-VTi 82, nasleduje jedna-šestka THP 155 a vrcholný Racing (207 k).

O systéme Active City Brake už bola reč v úvode, zaobstarať si k DS3 môžete ešte aj parkovaciu kameru.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY