vytisknout velikost písma Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpruženie na rok 2017

Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpruženie na rok 2017

V júni tohto roku sa objavila správa, podľa ktorej Citroën definitívne opustí súčasný systém hydropneumatického odpruženia. Zdalo sa, že podobne ako modely DS prejdú všetky Citroëny na klasické odpruženie, čo by bola vzhľadom na históriu značky škoda. Dnes sa ale objavuje ďalšia správa, ktorá priaznivcov Citroënu určite poteší. V pláne je totiž iný systém, ktorý má ponúknuť rovnaké pohodlie, ale istejšie jazdné vlastnosti.

Kolegom z britského Autocaru to povedala riaditeľka automobilky Citroën Linda Jackson. Hydropneumatické odpruženie tak nebude nahradené klasickou konštrukciou, ale údajne niečím špeciálnym. Konštruktéri dostali za úlohu zachovať komfort, aký ponúka súčasný systém, no kombinovaný s lepšími jazdnými vlastnosťami v zákrutách. O čo presne pôjde, to je zatiaľ tajné.

Ako alternatíva by sa ponúkalo vzduchové odpruženie, lenže podľa Lindy Jackson bude Citroën jedinou automobilkou, ktorá pripravovaný systém zákazníkom ponúkne. Uvidíme teda, čo z toho nakoniec bude. Dočkať by sme sa tejto novinky mali v roku 2017.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY