vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus štartuje na slovenskom trhu s cenou od 12 290 eur

Citroën C4 Cactus štartuje na slovenskom trhu s cenou od 12 290 eur

Slovenské zastúpenie Citroënu oficiálne zverejnilo ceny nového modelu C4 Cactus určené pre domáci trh. Francúzsky crossover štartuje na sume 12 290 eur, pričom ide o prevedenie s motorom 1.2 PureTech a štandardnou výbavou Live. Mimochodom v tejto výbave žiadnu inú motorizáciu nekúpite.

Najdostupnejšie prevedenie ponúkne šesť airbagov, rádio s MP3, dotykový 7" displej, ochranné kapsule na karosérii, elektricky ovládané zrkadlá, tempomat a látkové čalúnenie.

Druhá úroveň Feel pridá manuálnu klimatizáciu, Bluetooth, kožený volant a možnosť dokúpiť ďalšie pakety, respektíve vybrať z väčšej ponuky motorov. Okrem základného trojvalca je k dispozícii ešte jeho výkonnejšia verzia PureTech 110 (16 590 eur) a naftový štvorvalec 1.6 e-HDi (16 790 eur), respektíve 1.6 BlueHDi (16 690 eur).

V rámci ďalších výbav si môže zákazník kúpiť napríklad cúvaciu kameru, vyhrievané zrkadlá, automatickú klimatizáciu, liate disky, lepšie ozvučenie alebo panoramatické strešné okno. Najdrahšia z ponuky je verzia 1.6 BlueHDi vo výbave Shine Edition, za ktorú zaplatíte 18 290 eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY