vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus štartuje na slovenskom trhu s cenou od 12 290 eur

Citroën C4 Cactus štartuje na slovenskom trhu s cenou od 12 290 eur

Slovenské zastúpenie Citroënu oficiálne zverejnilo ceny nového modelu C4 Cactus určené pre domáci trh. Francúzsky crossover štartuje na sume 12 290 eur, pričom ide o prevedenie s motorom 1.2 PureTech a štandardnou výbavou Live. Mimochodom v tejto výbave žiadnu inú motorizáciu nekúpite.

Najdostupnejšie prevedenie ponúkne šesť airbagov, rádio s MP3, dotykový 7" displej, ochranné kapsule na karosérii, elektricky ovládané zrkadlá, tempomat a látkové čalúnenie.

Druhá úroveň Feel pridá manuálnu klimatizáciu, Bluetooth, kožený volant a možnosť dokúpiť ďalšie pakety, respektíve vybrať z väčšej ponuky motorov. Okrem základného trojvalca je k dispozícii ešte jeho výkonnejšia verzia PureTech 110 (16 590 eur) a naftový štvorvalec 1.6 e-HDi (16 790 eur), respektíve 1.6 BlueHDi (16 690 eur).

V rámci ďalších výbav si môže zákazník kúpiť napríklad cúvaciu kameru, vyhrievané zrkadlá, automatickú klimatizáciu, liate disky, lepšie ozvučenie alebo panoramatické strešné okno. Najdrahšia z ponuky je verzia 1.6 BlueHDi vo výbave Shine Edition, za ktorú zaplatíte 18 290 eur.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY