vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Automobilka Citroën sa spojila so spoločnosťou Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Ako sa píše v tlačovej správe, výsledok má byť "expresívnejší, radikálnejší a má posilniť outdoorového ducha tohto modelu". V praxi očakávajte jedinú dôležitú zmenu, C4 Cactus v edícii Rip Curl dostane systém Grip Control.

Prítomnosť pohonu všetkých kolies ale nečakajte. Rovnako ako pri iných modeloch PSA, aj tu sa bavíme len o možnosti upraviť nastavenie ESP v rámci režimov pre bežnú jazdu, piesok, terén, sneh a nechýba ani možnosť ESP vypnúť. Grip Control dostanete vždy len s najsilnejším naftovým alebo benzínovým motorom spojeným s manuálnou prevodovkou, pričom tento systém bude dostupný len v edícii Rip Curl.

Na pohľad spoznáte C4 Cactus Rip Curl podľa bielych strešných nosičov, bielych krytov spätných zrkadiel, podľa nálepiek na blatníkoch, oranžových bezpečnostných pásov vo vnútri alebo oranžových rámčekov pri reproduktoroch.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má svetovú premiéru naplánovanú na ženevský autosalón, predávať sa začne ešte počas prvého polroka tohto roka.

ripcrul_01.jpgripcrul_02.jpgripcrul_04.jpgripcrul_05.jpgripcrul_06.jpgripcrul_09.jpgripcrul_15.jpgripcrul_03.jpgripcrul_12.jpgripcrul_08.jpgripcrul_07.jpgripcrul_10.jpgripcrul_11.jpgripcrul_13.jpgripcrul_14.jpgripcrul_16.jpgripcrul_17.jpgripcrul_18.jpgripcrul_19.jpgripcrul_20.jpgripcrul_21.jpgripcrul_22.jpgripcrul_23.jpgripcrul_24.jpgripcrul_27.jpgripcrul_25.jpgripcrul_26.jpgripcrul_28.jpg
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY