vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Automobilka Citroën sa spojila so spoločnosťou Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Ako sa píše v tlačovej správe, výsledok má byť "expresívnejší, radikálnejší a má posilniť outdoorového ducha tohto modelu". V praxi očakávajte jedinú dôležitú zmenu, C4 Cactus v edícii Rip Curl dostane systém Grip Control.

Prítomnosť pohonu všetkých kolies ale nečakajte. Rovnako ako pri iných modeloch PSA, aj tu sa bavíme len o možnosti upraviť nastavenie ESP v rámci režimov pre bežnú jazdu, piesok, terén, sneh a nechýba ani možnosť ESP vypnúť. Grip Control dostanete vždy len s najsilnejším naftovým alebo benzínovým motorom spojeným s manuálnou prevodovkou, pričom tento systém bude dostupný len v edícii Rip Curl.

Na pohľad spoznáte C4 Cactus Rip Curl podľa bielych strešných nosičov, bielych krytov spätných zrkadiel, podľa nálepiek na blatníkoch, oranžových bezpečnostných pásov vo vnútri alebo oranžových rámčekov pri reproduktoroch.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má svetovú premiéru naplánovanú na ženevský autosalón, predávať sa začne ešte počas prvého polroka tohto roka.

ripcrul_01.jpgripcrul_02.jpgripcrul_04.jpgripcrul_05.jpgripcrul_06.jpgripcrul_09.jpgripcrul_15.jpgripcrul_03.jpgripcrul_12.jpgripcrul_08.jpgripcrul_07.jpgripcrul_10.jpgripcrul_11.jpgripcrul_13.jpgripcrul_14.jpgripcrul_16.jpgripcrul_17.jpgripcrul_18.jpgripcrul_19.jpgripcrul_20.jpgripcrul_21.jpgripcrul_22.jpgripcrul_23.jpgripcrul_24.jpgripcrul_27.jpgripcrul_25.jpgripcrul_26.jpgripcrul_28.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY