vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Automobilka Citroën sa spojila so spoločnosťou Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Ako sa píše v tlačovej správe, výsledok má byť "expresívnejší, radikálnejší a má posilniť outdoorového ducha tohto modelu". V praxi očakávajte jedinú dôležitú zmenu, C4 Cactus v edícii Rip Curl dostane systém Grip Control.

Prítomnosť pohonu všetkých kolies ale nečakajte. Rovnako ako pri iných modeloch PSA, aj tu sa bavíme len o možnosti upraviť nastavenie ESP v rámci režimov pre bežnú jazdu, piesok, terén, sneh a nechýba ani možnosť ESP vypnúť. Grip Control dostanete vždy len s najsilnejším naftovým alebo benzínovým motorom spojeným s manuálnou prevodovkou, pričom tento systém bude dostupný len v edícii Rip Curl.

Na pohľad spoznáte C4 Cactus Rip Curl podľa bielych strešných nosičov, bielych krytov spätných zrkadiel, podľa nálepiek na blatníkoch, oranžových bezpečnostných pásov vo vnútri alebo oranžových rámčekov pri reproduktoroch.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má svetovú premiéru naplánovanú na ženevský autosalón, predávať sa začne ešte počas prvého polroka tohto roka.

ripcrul_01.jpgripcrul_02.jpgripcrul_04.jpgripcrul_05.jpgripcrul_06.jpgripcrul_09.jpgripcrul_15.jpgripcrul_03.jpgripcrul_12.jpgripcrul_08.jpgripcrul_07.jpgripcrul_10.jpgripcrul_11.jpgripcrul_13.jpgripcrul_14.jpgripcrul_16.jpgripcrul_17.jpgripcrul_18.jpgripcrul_19.jpgripcrul_20.jpgripcrul_21.jpgripcrul_22.jpgripcrul_23.jpgripcrul_24.jpgripcrul_27.jpgripcrul_25.jpgripcrul_26.jpgripcrul_28.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY