vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Citroën C4 Cactus mieri do Ženevy so systémom Grip Control

Automobilka Citroën sa spojila so spoločnosťou Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Ako sa píše v tlačovej správe, výsledok má byť "expresívnejší, radikálnejší a má posilniť outdoorového ducha tohto modelu". V praxi očakávajte jedinú dôležitú zmenu, C4 Cactus v edícii Rip Curl dostane systém Grip Control.

Prítomnosť pohonu všetkých kolies ale nečakajte. Rovnako ako pri iných modeloch PSA, aj tu sa bavíme len o možnosti upraviť nastavenie ESP v rámci režimov pre bežnú jazdu, piesok, terén, sneh a nechýba ani možnosť ESP vypnúť. Grip Control dostanete vždy len s najsilnejším naftovým alebo benzínovým motorom spojeným s manuálnou prevodovkou, pričom tento systém bude dostupný len v edícii Rip Curl.

Na pohľad spoznáte C4 Cactus Rip Curl podľa bielych strešných nosičov, bielych krytov spätných zrkadiel, podľa nálepiek na blatníkoch, oranžových bezpečnostných pásov vo vnútri alebo oranžových rámčekov pri reproduktoroch.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má svetovú premiéru naplánovanú na ženevský autosalón, predávať sa začne ešte počas prvého polroka tohto roka.

ripcrul_01.jpgripcrul_02.jpgripcrul_04.jpgripcrul_05.jpgripcrul_06.jpgripcrul_09.jpgripcrul_15.jpgripcrul_03.jpgripcrul_12.jpgripcrul_08.jpgripcrul_07.jpgripcrul_10.jpgripcrul_11.jpgripcrul_13.jpgripcrul_14.jpgripcrul_16.jpgripcrul_17.jpgripcrul_18.jpgripcrul_19.jpgripcrul_20.jpgripcrul_21.jpgripcrul_22.jpgripcrul_23.jpgripcrul_24.jpgripcrul_27.jpgripcrul_25.jpgripcrul_26.jpgripcrul_28.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY