vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus je tu. Vzduchové "pichliače" zostali

Citroën C4 Cactus je tu. Vzduchové "pichliače" zostali

V tesnej predpremiére si môžeme prehliadnuť najnovší prírastok do rodiny Citroën. Po predstavení konceptu Cactus, ktoré prebehlo vo Frankfurte, je na dnešný deň naplánovaná oficiálna premiéra. Ešte než sa tak ale stalo, objavili sa na internete v malom predstihu prvé snímky. Mimochodom dátum 5. februára nevybral Citroën náhodou. Dnes je tomu päť rokov od doby, kedy bol predstavený rad DS a zároveň by v tento deň oslávil zakladateľ Andre Citroën 136. narodeniny.

Ako je na prvý pohľad vidieť, sériová verzia sa od konceptu príliš nelíši. C4 Cactus má byť jednoduchý, cenovo veľmi zaujímavý a odolný automobil. Karosériu tvoria veľké plochy, ktoré dopĺňa rozsiahle oplastovanie. Na bokoch potom zostal prvok zvaný Air Bump. S trochou zveličenia bola táto vec prezentovaná pri koncepte ako pomyselné pichliače. Ide o vzduchové kapsule, ktoré majú karosériu ochrániť pred poškodením.

Interiér taktiež podľa prvých snímok vyzerá, že vo veľkej miere kopíruje koncept. Prvkom, ktorý zaručene upúta najviac pozornosti, sú spojené predné sedačky.

Ďalšie podrobnosti týkajúce sa modelu C4 Cactus budú nasledovať veľmi skoro.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY