vytisknout velikost písma Citroën C4 Cactus je najkrajšie auto roka. Porazil aj Mercedes-AMG GT

Citroën C4 Cactus je najkrajšie auto roka. Porazil aj Mercedes-AMG GT

Ženevský autosalón nie je iba o svetových premiérach, ale tiež o vyhlasovaní rôznych ankiet. Európske auto roka už poznáme, však tým to nekončí. Server cardesignnews.com vyhlásil najkrajšie auto roka, pričom tento titul získal Citroën C4 Cactus.

Aby sme boli presnejší, Cactus zvíťazil v kategórii sériovo vyrábaných automobilov, keď dokázal poraziť druhý Mercedes-AMG GT a tretí Renault Espace. Prirodzene dizajn nie je len o kráse, ale aj o funkčnosti, čo veľmi pravdepodobne rozhodlo v prospech kompaktného Citroënu.

Okrem sériového auta s najlepším dizajnom sa vyhlasuje taktiež najkrajší koncept. V tomto prípade vyhralo Maserati Alfieri, s čím nemožno nesúhlasiť. Druhé miesto obsadil Peugeot Exalt a tretie skončilo Audi Prologue.

Nemyslite si však, že ide o hlasovanie verejnosti alebo len takú hocijakú anketu. Porota eviduje pätnásť ľudí, pričom ide o známych dizajnérov. Len pre predstavu, o najlepšom dizajne rozhoduje napríklad Ian Callum (Jaguar), Gorden Wagener (Mercedes-Benz) alebo Mark Adams (Opel).

c4_5.jpgc4_1.jpgc4_2.jpgc4_3.jpgc4_4.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY