vytisknout velikost písma Citroën C1 dostal kopec plastu a vyšší podvozok. Pôjde do výroby?

Citroën C1 dostal kopec plastu a vyšší podvozok. Pôjde do výroby?

Citroën dorazil do Paríža aj s konceptom C1 Urban Ride. V podstate ide o identický automobil, akým je Opel Adam Rocks, teda o auto, ktoré má vyšší podvozok, oplastovanú karosériu a sťahovaciu strechu. Na rozdiel od Opelu ale Citroën údajne nie je o výrobe tejto verzie presvedčený. Rozhodnúť má práve parížsky autosalón a reakcie na vystavený exemplár.

C1 Urban Ride ponúkne o pätnásť milimetrov väčšiu svetlú výšku a o centimeter rozšírený rozchod kolies. Ak vynecháme plasty, potom sme tým v podstate všetky novinky vyčerpali. Aj to je dôvodom, prečo by sme si stavili na to, že sa najneskôr v Ženeve na jar budúceho roka predstaví sériová verzia. O podobný typ automobilov určite záujem bude, pričom realizácia v podstate nie je pre automobilku ničím zložitým.

Okrem C1 Urban Ride predstavuje automobilka Citroën v Paríži aj koncept vzduchového hybridu odvodeného od C4 Cactus a veľa priestoru zaberá divízia DS, ktorá sa ale prezentuje ako samostatná značka.

c1_1.JPGc1_2.JPGc1_3.JPGc1_4.JPGc1_5.JPGc1_6.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY