vytisknout velikost písma Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Automobilka Citroën sa pokúsi z premiéry svojho modelu C1 vyťažiť maximum. Do Švajčiarska preto vypravila aj štúdiu C1 Swiss & Me.
Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Druhá generácia modelu Citroën C1 bude pre Citroën na ženevskom autosalóne mimoriadne dôležitá. Takže možno predpokladať, že ju "vyšperkuje" tak, aby oproti súrodeneckým radom Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedným z prostriedkov vedúcich k tomuto cieľu sa má stať štúdia Citroën C1 Swiss & Me. Ono to tak úplne štúdie nie je, ide skôr o exhibíciu personalizačných možností, ktorými má nový Citroën C1 vynikať.

Citroen C1 Swiss 4.jpgCitroen C1 Swiss 3.jpgCitroen C1 Swiss 1.jpgCitroen C1 Swiss 2.jpgCitroen C1 Swiss 5.jpg

Koncept vychádza z trojdverovej verzie s pevnou strechou, pričom sériový Citroën C1 bude k dispozícii aj s karosériou päťdverovou, prípadne so skladacou strechou Airscape. Zvonku si všimneme snáď len laminovaných spodných hrán karosérie vrátane rozšírených podbehov, prahov a nástavcov nárazníkov, pričom stredom toho zadného vedie ozdobná koncovka výfuku. Zabudnúť nemožno na emblémy a dvojfarebné ladenie karosérie s motívmi krajiny helvétskeho kríža.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY