vytisknout velikost písma Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Automobilka Citroën sa pokúsi z premiéry svojho modelu C1 vyťažiť maximum. Do Švajčiarska preto vypravila aj štúdiu C1 Swiss & Me.
Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Druhá generácia modelu Citroën C1 bude pre Citroën na ženevskom autosalóne mimoriadne dôležitá. Takže možno predpokladať, že ju "vyšperkuje" tak, aby oproti súrodeneckým radom Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedným z prostriedkov vedúcich k tomuto cieľu sa má stať štúdia Citroën C1 Swiss & Me. Ono to tak úplne štúdie nie je, ide skôr o exhibíciu personalizačných možností, ktorými má nový Citroën C1 vynikať.

Citroen C1 Swiss 4.jpgCitroen C1 Swiss 3.jpgCitroen C1 Swiss 1.jpgCitroen C1 Swiss 2.jpgCitroen C1 Swiss 5.jpg

Koncept vychádza z trojdverovej verzie s pevnou strechou, pričom sériový Citroën C1 bude k dispozícii aj s karosériou päťdverovou, prípadne so skladacou strechou Airscape. Zvonku si všimneme snáď len laminovaných spodných hrán karosérie vrátane rozšírených podbehov, prahov a nástavcov nárazníkov, pričom stredom toho zadného vedie ozdobná koncovka výfuku. Zabudnúť nemožno na emblémy a dvojfarebné ladenie karosérie s motívmi krajiny helvétskeho kríža.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY