vytisknout velikost písma Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Automobilka Citroën sa pokúsi z premiéry svojho modelu C1 vyťažiť maximum. Do Švajčiarska preto vypravila aj štúdiu C1 Swiss & Me.
Citroën C1 ako "vlastenecká" štúdia Swiss & Me pre Ženevu

Druhá generácia modelu Citroën C1 bude pre Citroën na ženevskom autosalóne mimoriadne dôležitá. Takže možno predpokladať, že ju "vyšperkuje" tak, aby oproti súrodeneckým radom Peugeot 108 a Toyota Aygo vynikla. Jedným z prostriedkov vedúcich k tomuto cieľu sa má stať štúdia Citroën C1 Swiss & Me. Ono to tak úplne štúdie nie je, ide skôr o exhibíciu personalizačných možností, ktorými má nový Citroën C1 vynikať.

Citroen C1 Swiss 4.jpgCitroen C1 Swiss 3.jpgCitroen C1 Swiss 1.jpgCitroen C1 Swiss 2.jpgCitroen C1 Swiss 5.jpg

Koncept vychádza z trojdverovej verzie s pevnou strechou, pričom sériový Citroën C1 bude k dispozícii aj s karosériou päťdverovou, prípadne so skladacou strechou Airscape. Zvonku si všimneme snáď len laminovaných spodných hrán karosérie vrátane rozšírených podbehov, prahov a nástavcov nárazníkov, pričom stredom toho zadného vedie ozdobná koncovka výfuku. Zabudnúť nemožno na emblémy a dvojfarebné ladenie karosérie s motívmi krajiny helvétskeho kríža.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY