vytisknout velikost písma Citroën c-Quatre VTS: oficiálny čínsky sedan C4

Čínska divízia Citroënu predstavuje už skôr avizovanú športovú verziu svojho sedanu c-Quatre VTS. Nakoniec má slušných 150 koní, ale na štylistických doplnkoch sa tvorcovia vybláznili...
Citroën c-Quatre VTS: oficiálny čínsky sedan C4

Tesne pred premiérou na nadchádzajúcom autosalóne v Pekingu, kde Citroën primárne predstaví novú štúdiu Citroën DS 5LS R, unikli Citroënu snímky a informácie k sériovému športovému sedanu Citroën c-Quatre VTS. Ide o výhradne čínsky model s karosériou sedan, ktorý je odvodený zo známeho hatchbacku Citroën C4 (verzia Citroën C4 Sedan bola pritom na európskych trhoch doménou predchádzajúcej generácie).

Citroen C4 VTS 1.jpgCitroen C4 VTS 5.jpgCitroen C4 VTS 2.jpgCitroen C4 VTS 3.jpgCitroen C4 VTS 4.jpg

O pohon nového modelu Citroën c-Quatre VTS sa nakoniec postará zážihový, atmosféricky plnený štvorvalcový dvojliter s výkonom 150 koní (110 kW), pričom doteraz sa hovorilo o preplňovanej jednotke 1,6 l s výkonom 120 koní (88 kW). Na prvý pohľad si všimneme dôsledkov starostlivosti, ktorú výrobca venoval šľachtenia karosérie vozidla. Po podrobnejšie prehliadke zrejme budete súhlasiť s tým, že v Európe by zrejme taká modifikácia neuspela.

Základné modifikácie nárazníkov (vzadu so zdvojenými koncovkami výfuku) , a koniec koncov ani výrazné krídlo na zadku, samy o sebe vyslovene nepatrične nepôsobia, ale napríklad výrazne vystupujúce prahové obklady snáď až príliš dokazujú, že sú dodatočne inštalovanými dielmi. Sú tu ale aj postranné červené linky ešte zdôrazňujúce prinajmenšom diskutabilné proporcie zadných blatníkov, ale hlavne falošné mriežky ventilácie po stranách prelisov kapoty, ktoré vyzerajú, ako by ich výrobca nakúpil na benzínke za rohom.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY