vytisknout velikost písma Citroën c-Quatre VTS: oficiálny čínsky sedan C4

Čínska divízia Citroënu predstavuje už skôr avizovanú športovú verziu svojho sedanu c-Quatre VTS. Nakoniec má slušných 150 koní, ale na štylistických doplnkoch sa tvorcovia vybláznili...
Citroën c-Quatre VTS: oficiálny čínsky sedan C4

Tesne pred premiérou na nadchádzajúcom autosalóne v Pekingu, kde Citroën primárne predstaví novú štúdiu Citroën DS 5LS R, unikli Citroënu snímky a informácie k sériovému športovému sedanu Citroën c-Quatre VTS. Ide o výhradne čínsky model s karosériou sedan, ktorý je odvodený zo známeho hatchbacku Citroën C4 (verzia Citroën C4 Sedan bola pritom na európskych trhoch doménou predchádzajúcej generácie).

Citroen C4 VTS 1.jpgCitroen C4 VTS 5.jpgCitroen C4 VTS 2.jpgCitroen C4 VTS 3.jpgCitroen C4 VTS 4.jpg

O pohon nového modelu Citroën c-Quatre VTS sa nakoniec postará zážihový, atmosféricky plnený štvorvalcový dvojliter s výkonom 150 koní (110 kW), pričom doteraz sa hovorilo o preplňovanej jednotke 1,6 l s výkonom 120 koní (88 kW). Na prvý pohľad si všimneme dôsledkov starostlivosti, ktorú výrobca venoval šľachtenia karosérie vozidla. Po podrobnejšie prehliadke zrejme budete súhlasiť s tým, že v Európe by zrejme taká modifikácia neuspela.

Základné modifikácie nárazníkov (vzadu so zdvojenými koncovkami výfuku) , a koniec koncov ani výrazné krídlo na zadku, samy o sebe vyslovene nepatrične nepôsobia, ale napríklad výrazne vystupujúce prahové obklady snáď až príliš dokazujú, že sú dodatočne inštalovanými dielmi. Sú tu ale aj postranné červené linky ešte zdôrazňujúce prinajmenšom diskutabilné proporcie zadných blatníkov, ale hlavne falošné mriežky ventilácie po stranách prelisov kapoty, ktoré vyzerajú, ako by ich výrobca nakúpil na benzínke za rohom.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY