vytisknout velikost písma Citroën C-Quatre ukazuje budúcnosť radu C4 na prvých skicách

Citroën C-Quatre ukazuje budúcnosť radu C4 na prvých skicách

Citroën zverejnil prvé obrázky naznačujúce to, ako bude vyzerať nová generácia modelu C-Quatre, čo je sedan vychádzajúci z techniky C4, ktorá je určená pre čínsky trh. Mohlo by sa zdať, že by nás toto auto nemuselo vôbec zaujímať, ale je dosť pravdepodobné, že na najnovších skicách čiastočne vidíme tiež budúci vzhľad novej generácie Citroënu C4.

Prvé obrázky nového C-Quatre vyzerajú veľmi sľubne. Ak by zostalo sériové vozidlo blízko týmto návrhom, určite by sa nestratilo ani na európskych trhoch. Citroën potom ponúkol aj prvý pohľad do interiéru a ani ten nevyzerá vôbec zle.

Ako základ pre nastupujúcu Citroën C-Quatre by údajne mala poslúžiť stará platforma PF2, ktorú používa napríklad Peugeot 3008, avšak niektoré iné neoficiálne zdroje sľubujú úplne novú platformu vyvinutú v spolupráci so spoločnosťou Dongfeng Motor Corporation. Na presné podrobnosti si ale musíme ešte počkať.

citr_5.jpgcitr_2.jpgcitr_3.jpgcitr_1.jpgcitr_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY